Service Management nummer 4 verschenen (thema: Smart cleaning)

Service Management nummer 4 verschenen (thema: Smart cleaning)

Abonnees van Service Management vonden hem deze week op de mat: editie vier 2023 van Service Management! Dit nummer staat volledig in het teken van smart cleaning, inclusief vernuftige innovaties, duurzaam aanbesteden en verbreding in de schoonmaak.

In deze editie van Service Management lees je onder andere hoe Fedde Monsma met zijn camper het land doortrok om te spreken met schoonmaakondernemers. Ze spraken over uiteenlopende onderwerpen als goed werkgeverschap, de krapte op de arbeidsmarkt, de schoonmaak-cao en het doorbelasten van de gestegen kosten aan de opdrachtgever. De conclusie: "Maak het voor ons niet te ingewikkeld."

Innovatie in de branche

In een nummer met het thema Smart cleaning kunnen innovaties natuurlijk niet ontbreken. Daarom namen we een kijkje bij de Numatic dealerdagen en hun Future Friday, waar de aanwezigen volop werden geïnspireerd door noviteiten uit de schoonmaak.

En verder...

Maar daar houdt het natuurlijk niet bij op. In deze editie van ons schoonmaakvakblad valt nog veel meer te lezen. Onder meer:

Wil jij ook in de rubriek Jong Talent of De werkplek van... of ken je iemand die in deze rubrieken zou passen? E-mail zijn of haar gegevens dan naar ronaldbruins@vmnmedia.nl.

Service Management automatisch in je brievenbus

Schoonmaakvakblad Service Management verschijnt in totaal acht keer per jaar. Vier keer in print en vier keer digitaal. Ben je nog geen abonnee? Vraag dan een gratis proefnummer aan of sluit direct een abonnement af en profiteer van een leuke introductiekorting!