Alles over Customer journey

Simone van Gent (rechts) en Lisa Waasdorp (Links)

De FIT-Challenge maakt FM flexibel: "Facilitair was nog nooit zo...

In een imposante hal in De Doelen in Rotterdam legden Simone van Gent en Lisa Waasdorp van de CSU Facilitaire Coalitie hun FIT-Challenge uit. Een...

'De klant wil maar één ding: goede CEX'

'De klant wil maar één ding: goede CEX'

"De meeste bedrijven zijn nog te veel bezig met zenden. Terwijl luísteren het allerbelangrijkste is. Dat vergeten we vaak en het gebeurt nog te...

Breed consortium start onderzoek naar patient journey

Breed consortium start onderzoek naar patient journey

Het Facilitair Bedrijf van het Martini Ziekenhuis (MZH) en het lectoraat Facility Management van de Hanzehogeschool zijn een nieuwe samenwerking...

Klantvriendelijk omgaan met klachten van gebouwgebruikers: zo doe je  dat

Klantvriendelijk omgaan met klachten van gebouwgebruikers: zo doe je...

Grote kans dat je in je carrière als facility manager ooit weleens te maken krijgt met een boze gebouwgebruiker. Bijvoorbeeld omdat het toiletpapier...

Ben Guitoneau en Susanne Breeman

Pilot Politiedienstencentrum: zo ontwikkel je een facilitair zintuig

Bij het facilitaire team in de eenheid Noord-Holland van het nationaal politiekorps loopt momenteel de pilot Facilitair Zintuig. Deze moet leiden tot...

Facility beleving: facilitair dienstverleners minder aanbevolen

Facility beleving: facilitair dienstverleners minder aanbevolen

Het NPS benchmarkrapport 'Facility Beleving in Nederland 2020' van Integron laat zien dat klanten hun facilitair dienstverlener nauwelijks...

Customer én employee experience verbeteren? Dit kan FM van NS leren

Customer én employee experience verbeteren? Dit kan FM van NS leren

Hoe heeft NS gezorgd voor een flinke verbetering van de reizigers- en medewerkerstevredenheid? Deze vraag staat centraal in de online-presentatie van...

Customer Journey: Faciliteer de interne klant nog beter

Customer Journey: Faciliteer de interne klant nog beter

De Customer Journey is in veel organisaties de belangrijkste methode om een boost te geven aan een positieve klantbeleving. Ook binnen Facility...

5 lifehacks om je afdeling klantgerichter te maken

5 lifehacks om je afdeling klantgerichter te maken

<p>Een organisatie, afdeling of servicedesk meer <a href="https://facto.nl/hospitality/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">klantgericht</a>...

De beste marktpartij contracteren? Gebruik de klantreis!

De beste marktpartij contracteren? Gebruik de klantreis!

Hoe beschrijf je bij een aanbesteding van dienstverlening, waarbij klantbeleving centraal staat, het gewenste kwaliteitsniveau? Een goede manier om...