Bezoekers ontvangen op kantoor: zo zorg je voor memorabele momenten
Professioneel bezoekers ontvangen op kantoor is een hele kunst. Als gasten een gebouw betreden verwachten ze méér dan alleen die glimlach en goede...
Professioneel bezoekers ontvangen op kantoor is een hele kunst. Als gasten een gebouw betreden verwachten ze méér dan alleen die glimlach en goede...
<p><strong>De Customer Journey is een weergave wat een klant doet en ervaart tijdens het oriënteren, kopen en gebruiken van een product of dienst. De...
<p>De succesvolle Hospitality Inspiratietour van vorig jaar in de binnenstad van Amsterdam heeft een inspirerende aftermovie. Ben je enthousiast na...
'Nobody cares how much you know, until they know how much you care'. Een krachtige uitspraak van Theodore Roosevelt. Als je dit principe in je werk...
Wat is de toegevoegde waarde van hospitality binnen jouw organisatie? Hoe krijg je hospitality van de grond? Waar hebben we het eigenlijk over? En:...
Als iemand een kantoor bezoekt, heeft hij of zij bepaalde verwachtingen over de ontvangst. Wat zijn de 8 belangrijkste verwachtingen?
Binnen de dienstverlening kun je niet altijd op iedere vraag 'ja' antwoorden. Een 'nee' is soms onvermijdelijk of gewoon noodzakelijk. Maar nee...
<p>Wil jij hospitality meer betekenis geven in jouw facilitaire omgeving? Kom dan op <strong>maandag</strong> <strong>3 juni</strong> naar de...
Het komt nogal eens voor. Facilitaire organisaties die enthousiast aan de slag gaan met gastvrijheid, maar na verloop van tijd tot de ontdekking...
Hospitality, gastvrijheid, is een beleving van de gast. Als de ervaring van een gast aansluit op zijn verwachting, ontstaat een positieve beleving....