Alles over Inspiratietour

Bezoekers ontvangen op kantoor: zo zorg je voor memorabele momenten

Bezoekers ontvangen op kantoor: zo zorg je voor memorabele momenten

Professioneel bezoekers ontvangen op kantoor is een hele kunst. Als gasten een gebouw betreden verwachten ze méér dan alleen die glimlach en goede...

Wat is de ideale Customer Journey?

Wat is de ideale Customer Journey?

<p><strong>De Customer Journey is een weergave wat een klant doet en ervaart tijdens het oriënteren, kopen en gebruiken van een product of dienst. De...

Terugkijken: aftermovie Hospitality Inspiratietour

Terugkijken: aftermovie Hospitality Inspiratietour

<p>De succesvolle Hospitality Inspiratietour van vorig jaar in de binnenstad van Amsterdam heeft een inspirerende aftermovie. Ben je enthousiast na...

FM en Hospitality: een waardevolle combinatie voor elk bedrijf

FM en Hospitality: een waardevolle combinatie voor elk bedrijf

'Nobody cares how much you know, until they know how much you care'. Een krachtige uitspraak van Theodore Roosevelt. Als je dit principe in je werk...

Terugkijken webinar Hospitality: lekker belangrijk?!

Terugkijken webinar Hospitality: lekker belangrijk?!

Wat is de toegevoegde waarde van hospitality binnen jouw organisatie? Hoe krijg je hospitality van de grond? Waar hebben we het eigenlijk over? En:...

8 verwachtingen van kantoorbezoekers

8 verwachtingen van kantoorbezoekers

Als iemand een kantoor bezoekt, heeft hij of zij bepaalde verwachtingen over de ontvangst. Wat zijn de 8 belangrijkste verwachtingen?

Gastvrij 'nee' zeggen, zo doe je dat!

Gastvrij 'nee' zeggen, zo doe je dat!

Binnen de dienstverlening kun je niet altijd op iedere vraag 'ja' antwoorden. Een 'nee' is soms onvermijdelijk of gewoon noodzakelijk. Maar nee...

Save the date: 3 juni Hospitality Inspiratiedag 2019

Save the date: 3 juni Hospitality Inspiratiedag 2019

<p>Wil jij hospitality meer betekenis geven in jouw facilitaire omgeving? Kom dan op <strong>maandag</strong> <strong>3 juni</strong> naar de...

Help, mijn organisatie wordt maar niet gastvrij 

Help, mijn organisatie wordt maar niet gastvrij

Het komt nogal eens voor. Facilitaire organisaties die enthousiast aan de slag gaan met gastvrijheid, maar na verloop van tijd tot de ontdekking...

Hoe blijf je als gastvrije dienstverlener relevant?

Hoe blijf je als gastvrije dienstverlener relevant?

Hospitality, gastvrijheid, is een beleving van de gast. Als de ervaring van een gast aansluit op zijn verwachting, ontstaat een positieve beleving....