Service excellence model: 10 pijlers op een rij
<p>Service excellence is een actueel onderwerp. Iedere (facilitair) manager en medewerker heeft wel bepaalde ideeën over hoe dit er in de praktijk...
<p>Service excellence is een actueel onderwerp. Iedere (facilitair) manager en medewerker heeft wel bepaalde ideeën over hoe dit er in de praktijk...
<p><strong>De Customer Journey is een weergave wat een klant doet en ervaart tijdens het oriënteren, kopen en gebruiken van een product of dienst. De...
Zullen we nu wel of niet starten met hospitality en gastvrijheid in onze organisatie? Veel organisaties worstelen nog altijd met deze vraag. Maar het...
<p>In vele facilitaire organisaties is gastvrijheid opgeklommen op de ladder… In de plannen komt vaak het woord gastvrijheid voor. We vinden het...
<p>"Kunt u onze receptionistes leren lachen?" Dit is misschien wel de meest gestelde vraag die organisaties, die beginnen na te denken over...
<p>Goed nieuws voor facility professionals die hun uw kennis op hospitalitygebied een boost willen geven. In samenwerking met gastvrijheidsexperts...
Hospitality experts Sander Allegro en Monique van den Heuvel gaven tijdens de masterclass 'Hospitality in FM' zeven tips voor gastvrij leiderschap.
Een wow moment voor klanten, welk bedrijf is daar tegenwoordig niet naar op zoek? Al in 1994 schreef James L. Heskett al dat het niet genoeg is dat...
<p>Daar sta je dan. Schiphol, begin augustus, 's avonds rond een uur of tien. Behoorlijk afgepeigerd na een lange vlucht uit Azië, wachtend op je...
Hospitality, gastvrijheid, het is en blijft een actueel onderwerp in Facility Management. Er wordt, terecht, nog steeds veel aandacht besteed aan de...