Alles over Masterclass Hospitality in FM

Service excellence model: 10 pijlers op een rij

Service excellence model: 10 pijlers op een rij

<p>Service excellence is een actueel onderwerp. Iedere (facilitair) manager en medewerker heeft wel bepaalde ideeën over hoe dit er in de praktijk...

Wat is de ideale Customer Journey?

Wat is de ideale Customer Journey?

<p><strong>De Customer Journey is een weergave wat een klant doet en ervaart tijdens het oriënteren, kopen en gebruiken van een product of dienst. De...

8 redenen voor FM om te starten met hospitality en gastvrijheid

8 redenen voor FM om te starten met hospitality en gastvrijheid

Zullen we nu wel of niet starten met hospitality en gastvrijheid in onze organisatie? Veel organisaties worstelen nog altijd met deze vraag. Maar het...

Gastvrijheid, is dat een toverstafje? (blog Monique van den Heuvel)

Gastvrijheid, is dat een toverstafje? (blog Monique van den Heuvel)

<p>In vele facilitaire organisaties is gastvrijheid opgeklommen op de ladder… In de plannen komt vaak het woord gastvrijheid voor. We vinden het...

Kunt u onze receptionistes leren lachen? (blog Sander Allegro)

Kunt u onze receptionistes leren lachen? (blog Sander Allegro)

<p>"Kunt u onze receptionistes leren lachen?" Dit is misschien wel de meest gestelde vraag die organisaties, die beginnen na te denken over...

3-daagse Masterclass Hospitality voor facility managers (start op 2 oktober a.s.)

3-daagse Masterclass Hospitality voor facility managers (start op 2...

<p>Goed nieuws voor facility professionals die hun uw kennis op hospitalitygebied een boost willen geven. In samenwerking met gastvrijheidsexperts...

7x Leiderschap in gastvrije organisaties

7x Leiderschap in gastvrije organisaties

Hospitality experts Sander Allegro en Monique van den Heuvel gaven tijdens de masterclass 'Hospitality in FM' zeven tips voor gastvrij leiderschap.

Van eenmalige naar duurzame wow momenten in de customer journey

Van eenmalige naar duurzame wow momenten in de customer journey

Een wow moment voor klanten, welk bedrijf is daar tegenwoordig niet naar op zoek? Al in 1994 schreef James L. Heskett al dat het niet genoeg is dat...

De peak-end-rule bij een vliegreis (blog Gerard Dessing)

De peak-end-rule bij een vliegreis (blog Gerard Dessing)

<p>Daar sta je dan. Schiphol, begin augustus, 's avonds rond een uur of tien. Behoorlijk afgepeigerd na een lange vlucht uit Azië, wachtend op je...

Horeca, het voorbeeld voor Facility Management? (blog Gelske Molenaar)

Horeca, het voorbeeld voor Facility Management? (blog Gelske Molenaar)

Hospitality, gastvrijheid, het is en blijft een actueel onderwerp in Facility Management. Er wordt, terecht, nog steeds veel aandacht besteed aan de...