'Leesbare verhalen over klantbeleving in de praktijk' (recensie...
Klantwaarde, klanttevredenheid en klantbeleving. Het zijn de bekende toverwoorden in vrijwel elk beleidsplan. Je zou bijna vermoeden dat het hier om...
Klantwaarde, klanttevredenheid en klantbeleving. Het zijn de bekende toverwoorden in vrijwel elk beleidsplan. Je zou bijna vermoeden dat het hier om...
enbiun heeft vandaag haar rebranding gelanceerd. De nieuwe naam Powerplant past beter bij de design studio, die zich focust op het ontwerpen van...
<p>Service excellence is een actueel onderwerp. Iedere (facilitair) manager en medewerker heeft wel bepaalde ideeën over hoe dit er in de praktijk...
Het Facilitair Bedrijf van het Martini Ziekenhuis (MZH) en het lectoraat Facility Management van de Hanzehogeschool zijn een nieuwe samenwerking...
Wat zijn de belangrijkste trends en ontwikkelingen in Service Excellence? Enige tijd geleden publiceerden Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan 4...
De customer experience verbeteren is voor veel organisatie van groot belang. Drie voorbeelden hoe sensoroplossingen de customer experience in de...
<span data-contrast="auto">Tijdens de overdracht van processen vanuit de servicedesk naar de verschillende backoffices ontstaan er nogal eens fouten...
De activiteiten van een servicedesk (frontoffice) spelen zich niet uitsluitend af binnen de grenzen van de desk maar lopen vaak door in de...
<p>In de dagelijkse praktijk kom ik geregeld mensen tegen die niet 'wakker zijn' op wat ze doen, op hun eigen gedrag. Wat ik daarmee bedoel?<br> Laat...
Krijg je een goed beeld van hoe de klant je dienstverlening ervaart? Hoe ontdek je welke punten jij kunt verbeteren op je servicedesk? Klinkt simpel....