Ton van Dijk (Keep It Clean): "Wil je de opdrachtgever behouden, dan moet je samen door de pijn heen"
Schoonmakers zijn onmisbaar voor de Nederlandse samenleving. Dit zei 91 procent van de Nederlanders in een <a href="https://servicemanagement.nl/onderzoek-80-nederlanders-wil-in-toekomst-meer-schoonmaak-van-openbare-ruimtes/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">onderzoek van het onafhankelijke onderzoeksbureau Markteffect namens CSU</a>. Ook gaf 80 procent aan dat schoonmaak in de toekomst meer aandacht moet krijgen, met oog op het tegengaan van virussen vergelijkbaar aan het coronavirus. Wat merken schoonmaakbedrijven van deze veranderende kijk op schoonmaak? Deze vraag legden wij voor aan Ton van Dijk, directeur van Keep It Clean. Eerder spraken we hierover al met <a href="https://servicemanagement.nl/wilco-de-vries-geen-schoonmaakwerkzaamheden-betekent-geen-factuur/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">Wilco de Vries</a>, <a href="https://servicemanagement.nl/raoul-hohmarow-ned-cleaning-services-het-is-een-zaak-van-overleven/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">Raoul Hohmarow</a> en <a href="https://servicemanagement.nl/tim-both-schoonmaakbedrijf-both-voor-ons-zijn-schoonmakers-altijd-al-helden-geweest/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">Tim Both</a>. Volg Service Management op LinkedIn: