
Facto Magazine van mei is digitaal uitgebracht. Het thema is Hospitality.
Facto Magazine van mei is digitaal uitgebracht. Het thema is Hospitality.
Jaarlijks weten pakweg 2,3 miljoen mensen hun weg te vinden naar Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht. Om inspiratie op te doen op een beurs, te dansen...
Maak kennis met Rising Star Esmée van den Hatert, Interim manager bij Hospitality Group. Wat voor werk doet deze ambitieuze dame, wat drijft haar en...
Met een versterkte focus op gastvrijheid, hospitality/hostmanship en klantbeleving kunnen facilitaire organisaties toegevoegde waarde bieden aan het primair proces. Op onze overzichtspagina ‘Hospitality en gastvrijheid voor facility management’ is een overzicht van alle verdiepende artikelen te vinden.
Je klant een onvergetelijke dag bezorgen, of een betere werkomgeving voor jouw team gecreëerd. Hospitality-geluk kan in kleine dingen zitten en is o...
Na het afronden van de hotelschool in 2007 werkte Thijs Sluiter in de Amsterdamse hotelschoonmaak. Hij was onder andere werkzaam als housekeeping...
“Is het mogelijk om onze hospitality-dienstverlening ook op afstand aan te bieden?” Met die vraag liep marketing- en communicatiedirecteur van D&B...
Facilitair dienstverlener bouwens& viert dit jaar zijn twintigjarig bestaan. Oprichter Michael Bouwens blikt terug en kijkt vooruit. “Het succes van...
Hybride werken is én blijft de norm, zo verwacht de facility professional. Toch geeft één op de drie organisaties aan nog geen beleid te hebben...
Maak kennis met Rising Star Rosalie den Hertog-Schwing, Interim & Consultancy Professional bij HEYDAY Facility Management. Wat doet ze voor werk, wat...
Op de moderne arbeidsmarkt is de strijd om de beste mensen heviger dan ooit. Getalenteerde en goed opgeleide werknemers hebben vaak een ruime keuze...
Wat doe je als je het facility management binnen je organisatie verder wilt professionaliseren, maar zelf niet de kennis en kunde in huis hebt? Dan...
Waarom zien we het commerciële kantoor niet veel meer als een hotel? Een plek waar het draait om de gast. Waar het voelt als thuis, waar je hartelijk...
De Customer Journey is in veel organisaties de belangrijkste methode om een boost te geven aan een positieve klantbeleving. Ook binnen Facility...
Gastvrij schoonmaken, iedereen binnen facility management heeft het erover, maar wat is dat dan en hoe doe je eigenlijk?
Op het hoofdkantoor van Eneco in Rotterdam zijn vrijwel alle facilitaire diensten uitbesteed aan externe dienstverleners. Bij Facilities werken zo’n...