Gesponsord

Koffieleverancier Maas houdt focus op groei en innovatie met nieuwe CEO

Koffieleverancier Maas houdt focus op groei en innovatie met nieuwe CEO
George Schoof, per 1 januari 2026 de nieuwe CEO van Maas.

Koffieleverancier Maas heeft George Schoof aangesteld als nieuwe Chief Executive Officer (CEO). Hij volgt per 1 januari 2026 Wouter Fijnaut op, die sinds 2014 met succes leiding gaf aan de organisatie. Schoof is sinds 2021 actief als Chief Commercial Officer (CCO) bij het bedrijf en brengt ruime ervaring mee in het ontwikkelen van commerciële strategieën en kansen.

Met deze benoeming kiest Maas, onderdeel van Miko, voor continuïteit én verdere groei. In een markt die volop in beweging is, blijft het bedrijf zich richten op duurzaamheid, kwaliteit en innovatie.

De werkplek van de toekomst

Schoof heeft een duidelijke visie voor de komende jaren. ‘Waar mensen met en voor elkaar werken, is een inspirerende omgeving die het beste in hen naar boven haalt onmisbaar’, vertelt hij. ‘Maas levert hieraan een bijdrage met onbemande oplossingen voor warme en koude dranken, snacks en gezonde voeding. Zo creëren we een werkomgeving waarin mensen optimaal kunnen presteren en verbinding centraal staat.’

Schoof ziet volop kansen voor Maas als koffieleverancier in een markt die sterk in beweging is.
Schoof ziet volop kansen voor Maas als koffieleverancier in een markt die sterk in beweging is.

Kansen in een veranderende markt

Schoof ziet volop kansen voor Maas als koffieleverancier in een markt die sterk in beweging is: ‘Data en AI, de opkomst van Generatie Z en het verduurzamen van de volledige keten veranderen de manier waarop we werken en consumeren. Niet alleen de werkplek zelf, maar ook de behoeften van de medewerker van nu evolueren. Daardoor moeten we vanuit facilitair management kijken naar andere en vernieuwende oplossingen.’

De koffieleverancier brengt deze visie al in de praktijk met diverse pilots en projecten bij klanten. De oplossingen die daar worden getest, vormen de standaarden van morgen.

Samenwerking en groei versterken

Met Schoof aan het roer kijkt Maas vol vertrouwen naar de toekomst. Het bedrijf blijft inzetten op verdere groei en het optimaal benutten van technologische en innovatieve ontwikkelingen om klanten en medewerkers maximaal te ondersteunen.

Dit artikel is gesponsord door Maas.