Met deze benoeming kiest Maas, onderdeel van Miko, voor continuïteit én verdere groei. In een markt die volop in beweging is, blijft het bedrijf zich richten op duurzaamheid, kwaliteit en innovatie.
De werkplek van de toekomst
Schoof heeft een duidelijke visie voor de komende jaren. ‘Waar mensen met en voor elkaar werken, is een inspirerende omgeving die het beste in hen naar boven haalt onmisbaar’, vertelt hij. ‘Maas levert hieraan een bijdrage met onbemande oplossingen voor warme en koude dranken, snacks en gezonde voeding. Zo creëren we een werkomgeving waarin mensen optimaal kunnen presteren en verbinding centraal staat.’

Kansen in een veranderende markt
Schoof ziet volop kansen voor Maas als koffieleverancier in een markt die sterk in beweging is: ‘Data en AI, de opkomst van Generatie Z en het verduurzamen van de volledige keten veranderen de manier waarop we werken en consumeren. Niet alleen de werkplek zelf, maar ook de behoeften van de medewerker van nu evolueren. Daardoor moeten we vanuit facilitair management kijken naar andere en vernieuwende oplossingen.’
De koffieleverancier brengt deze visie al in de praktijk met diverse pilots en projecten bij klanten. De oplossingen die daar worden getest, vormen de standaarden van morgen.
Samenwerking en groei versterken
Met Schoof aan het roer kijkt Maas vol vertrouwen naar de toekomst. Het bedrijf blijft inzetten op verdere groei en het optimaal benutten van technologische en innovatieve ontwikkelingen om klanten en medewerkers maximaal te ondersteunen.
Dit artikel is gesponsord door Maas.


