Veelgestelde vragen

Waarom kan ik niet alle artikelen op Facto.nl lezen?
De redactie van Facto schrijft dagelijks waardevolle content voor je als lezer. Het maken van waardevolle content kost geld. Op Facto.nl kun je daarom 3 artikelen per maand vrij lezen als je je gratis registreert.
Wil je onbeperkt artikelen lezen op Facto.nl? Bekijk dan onze abonnementen.
Hoe log ik in?
Gebruik de optie 'Inloggen' in het menu. Vul vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in en je hebt, afhankelijk van jouw abonnement, direct toegang tot Facto.
Ik ben abonnee en wil toegang tot alle artikelen
Als abonnee heb je onbeperkt toegang tot alle artikelen op Facto.nl. Hiervoor hoef je alleen jouw abonneenummer te koppelen aan jouw online account. Hiervoor heb je jouw abonneenummer en huisnummer (zonder toevoeging) nodig. Jouw abonneenummer staat op de adresdrager op het Facto Magazine.
Ga vervolgens naar Facto.nl/activeren en claim jouw online toegang.
Weet je niet wat jouw abonneenummer is? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe maak ik een account aan?
Dit kan heel eenvoudig door je gratis te registreren. Daarmee lees je 3 artikelen per maand gratis. Wil je onbeperkt toegang tot alle artikelen? Kies dan voor een van onze abonnementen. Bekijk ons aanbod.
Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
Je kunt op de volgende manier controleren of je een VMN media-account hebt. Gebruik de optie 'Inloggen' in het menu. Klik vervolgens op Wachtwoord vergeten? Vul je e-mailadres in en klik op Verstuur. Als je e-mailadres bij ons bekend is, ontvang je een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen. Na het wijzigen kun je direct inloggen.
Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
Facto is onderdeel van VMN media. VMN media maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Bovendien wordt er altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding als je gebruik maakt van je VMN media account.
Meer details vind je in onze Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Wil je voortaan met een ander e-mailadres inloggenklantenservice.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Ga naar /wachtwoord-vergeten. Vul hier je e-mailadres in en klik op Verstuur. Je krijgt dan een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen. Als je die link opent, dan heb je de mogelijkheid een nieuw wachtwoord op te geven. Na het wijzigen kun je direct inloggen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Ga naar /wachtwoord-vergeten. Vul hier je e-mailadres in en klik op Verstuur. Je krijgt dan een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen. Als je die link opent, dan heb je de mogelijkheid een nieuw wachtwoord op te geven. Na het wijzigen kun je direct inloggen.
Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor nieuwsbrieven?
  1. Ga naar Nieuwsbrieven Log, indien nodig, in.
  2. Je ziet in dit overzicht voor welke nieuwsbrieven je bent ingeschreven. In- of uitschrijven kan heel eenvoudig door het schuifje naast een nieuwsbrief om te zetten (door er op te klikken).
  3. Klik vervolgens op Opslaan om je inschrijving(en) te bevestigen.
  4. Wanneer het schuifje naast een nieuwsbrief rechst staat, ben je ingeschreven. Staat het schuifje links, dan ben je uitgeschreven.

Je hebt altijd de mogelijkheid om af te melden via de toegezonden nieuwsbrief. Klik onderaan in de e-mail op ‘Afmelden’.

Wat zijn de contactgegevens van klantenservice?
Je kunt onze klantenservice bereiken via 088 - 5840 888 of stuur een e-mail naar klantenservice@vmnmedia.nl.