Vers van de pers: Service Management nummer 1
Er is weer een nieuwe editie van Service Management verschenen! Het eerste nummer van 2025 heeft als thema 'smart cleaning'.
Er is weer een nieuwe editie van Service Management verschenen! Het eerste nummer van 2025 heeft als thema 'smart cleaning'.
Schoonmaakmedewerkers verdienen optimale werkomstandigheden. Naast robots van bekende leveranciers zien we ook initiatieven die zich bezighouden met innovatieve toepassingen. Robots die nog niet bestaan. Zoals in een uniek initiatief in samenwerking tussen Gom/Kleentec, een klant én RoboHouse, gelieerd aan de TU Delft. Tijd voor update van dit unieke project.
Werkplezier, dat is volgens Cor Heespelink van Cicero Zorggroep, het allerbelangrijkste als het gaat om schoonmaak."Bij Cicero noemen we de schoonmakende medewerkers daarom geen schoonmakers maar Ondersteuner Wonen." Een best practice.
Hoe onderscheid je je als schoonmaakbedrijf? Familiebedrijf De Kroon doet dat met Smart Cleaning, een duurzame werkmethode die onder meer het werk voor de schoonmaker lichter maakt. "Het sluit ook aan bij wat opdrachtgevers zoeken", zegt algemeen directeur Remco Drijver.
CSU is opnieuw schoonmaak- en sponsorpartner van de Johan Cruijff ArenA (JCA) en AFC Ajax. Sinds november 2019 is CSU gestart bij de Johan Cruijff ArenA en sportpark de Toekomst. Tegelijkertijd is CSU Official Sponsor van Ajax. De contracten hebben een looptijd tot minimaal zomer 2023. CSU is een bekende binnen Ajax en was eerder van 1989 tot en met 2018 aan de club verbonden. Volg Service Management op LinkedIn: