Partnerberichten

'Een game changer voor facilitair managers'
Onlangs kondigde bouwens& de nieuwe koers van de organisatie aan, waarin synergie tussen mens en technologie centraal staat. Een hoofdrol in de...

De receptie van de toekomst: de multifunctionele desk
Het kantoor wordt een ontmoetingsplek, dat is duidelijk. Volgens het laatste onderzoek van TNO willen mensen er samenwerken, ideeën uitwisselen, en...

Ziekenhuis OLVG: ook in coronatijd een gastvrije zorgomgeving
Sinds de uitbraak van COVID-19 hebben veel Nederlandse ziekenhuizen de uitdaging om de dagelijkse stroom patiënten, medewerkers en bezoekers te...

Bij De Knoop is optimale dienstverlening geen toeval
In het centrum van Utrecht is de voormalige Knoopkazerne getransformeerd tot Rijkskantoor en uitgebreid met een vergadercentrum voor duizend...

Vijf factoren voor puur kantoorgeluk
<p><strong>'Customers will never love a company until the employees love it first.' </strong><strong>Misschien is het deze uitspraak die ervoor zorgt...

Enthousiasme bij klant en medewerker begint bij optimaal faciliteren
<p><strong>Medewerkers die het naar hun zin hebben op hun werk, zullen dat ook uitstralen bij klanten. Die klanten </strong><strong>op hun beurt...

In 10 stappen een customer journey voor je servicedesk
Krijg je een goed beeld van hoe de klant je dienstverlening ervaart? Hoe ontdek je welke punten jij kunt verbeteren op je servicedesk? Klinkt simpel....

Creating Hospitality: scoren op gastvrijheid
Hospitality, een begrip dat continu in beweging is. Een begrip waar ieder jaar meer lading en betekenis aan wordt gegeven. Eisen en verwachtingen van...