

Nik Staakman: "Contact maken is de helft van de winst"
Hoe kijkt een hospitality-expert van buíten de branche aan tegen gastvrijheid in de schoonmaak? En wat kunnen schoonmaakbedrijven daarvan leren? We...

5 praktische tips om gastvrij schoon te maken
Hospitality wordt steeds belangrijker in de schoonmaak. Maar hoe doe je dat nu eigenlijk: gastvrij schoonmaken? We geven je vijf praktische tips om...

EW Facility Services gaat samenwerking met hospitality expert Edgar...
Bij EW Facility Services staat ''gastvrijheid centraal in alles wat wij doen.'' Gastvrijheid is echter geen statisch gegeven en daarom gaat het...

Stephanie Roorda: Het is belangrijk om te blijven samenwerken
Voor haar studie verhuisde Stephanie Roorda naar Berlijn. Inmiddels is zij daar aan het werk als Key Accountmanager bij CCS Cleaning. In een gesprek...

Ilse Roosenboom: Iedere dag onze toegevoegde waarde laten zien
"Bedrijven besteden niet voor niets uit, dus we moeten iedere dag onze toegevoegde waarde laten zien." Dat vindt Ilse Rooseboom, Teamleader Operatie...

Demi Verheij: 'Door samen te werken maak je gebruik van elkaars...
"Mijn werk is iedere dag anders." Aan het woord is Demi Verheij, Facilitair coördinator bij Vebego Facility Solutions (voorheen Yask) voor het...

Thijs Sluiter: Hospitality moet in ons DNA komen
De kennis en ervaring die Thijs Sluiter opdeed als onder meer housekeeping manager bij Hotel Okura Amsterdam, komen nu van pas bij zijn werk bij...
Bart Godding: "Neem de tijd om een andere houding en gedrag tussen de...
Volgens Bart Godding, Managing Director bij FairField -Training - Coaching - Performance, grijpen de ontwikkelingen in dagschoonmaak, de krapte op de...

Alexander Bos: "Het onderscheid tussen vakgebieden is niet langer...
Nu de naweeën van de coronacrisis nog voelbaar zijn en de oorlog in Oekraïne in alle hevigheid verder woedt, is dit juist het moment voor bezinning....

Rosalie den Hertog: Meer focus op welbevinden van medewerkers
Rosalie den Hertog-Schwing, Interim & Consultancy Professional bij HEYDAY Facility Management, heeft gekozen voor Facility Management, omdat "het een...

Service Management nummer 1 verschenen (thema: Hospitality)
Het eerste nummer van 2023 van Service Management is uit! Deze eerste editie gaat over hospitality, nieuws uit de schoonmaakbranche, ontwikkelingen...

Een Hologram Host: ontvangst met levensechte interactie
"Is het mogelijk om onze hospitality-dienstverlening ook op afstand aan te bieden?" Met die vraag liep marketing- en communicatiedirecteur van D&B...