Cadeautje: lees gratis het nieuwste Service Management Magazine!

Cadeautje: lees gratis het nieuwste Service Management Magazine!

Bij Service Management begrijpen we dat het voor schoonmaakprofessionals roerige tijden zijn. In deze tijden helpen we je graag op weg met ons actuele nieuws en de laatste ontwikkelingen. Wellicht heb je juist nu behoefte aan verdieping. Het Service Management magazine biedt relevante interviews en verdiepende artikelen aan. Alle informatie die een professional in de schoonmaak nodig heeft. En dat kun je nu gratis digitaal lezen!Volg Service Management op LinkedIn:

Download nu gratis en geheel vrijblijvend het laatste nummer van Service Management.

Je ontvangt direct een link in je mailbox naar de digitale editie. Zo heb jij even een moment voor jezelf.

In het nieuwe nummer van Service Management lees je onder andere over:

  • De geschiedenis van de Interclean: bakermat voor wereldwijde schoonmaak
  • De Baas: Inter Schoonmaakdiensten
  • Nieuwe directeur Ellen Dekkers: “De RAS mag zichtbaarder worden”
  • Roger Daemen: “Key-Quality is de helft van mijn leven geweest”

Wij wensen je veel leesplezier en in deze turbulente tijd natuurlijk veel gezondheid toe!

Over Service Management

Service Management richt zich op visie en strategie en fungeert tegelijkertijd als sparringpartner voor de dagelijkse praktijk. Geen wetenschappelijk jargon, maar duidelijke taal. Het biedt korte nieuwsberichten, signaleert de nieuwste trends en ontwikkelingen en geeft concrete achtergrondreportages over praktijksituaties bij collega’s. Hét vakblad voor iedere professional binnen de schoonmaakbranche!