Alies ten Have is nieuwe HR-Directeur Total Care

Alies ten Have is nieuwe HR-Directeur Total Care

Alies ten Have is per 15 februari benoemd tot HR-directeur bij Total Care B.V. Deze bestaat uit de afzonderlijke bedrijven CSU (schoonmaak), Tzorg (thuiszorg) en Zizo (particuliere schoonmaak en gemaksdiensten) en biedt werk aan 28.000 medewerkers.

John van Hoof, voorzitter Raad van Bestuur: "Bij ons familiebedrijf staat de mens voorop en maakten we de afgelopen jaren veel mooie ontwikkelingen door. Geholpen door haar brede ervaring zetten we met de komst van Alies een volgende stap om onze HR-ambities als beste werkgever kracht bij te zetten. Alies gaat vanuit de nieuwe HR-Strategie voor Total Care aan de slag om onze mensgerichtheid en de medewerkersbetrokkenheid (eNPS) verder te verhogen."

Geholpen door haar brede ervaring zetten we met de komst van Alies een volgende stap om onze HR-ambities als beste werkgever kracht bij te zetten.

Achtergrond

Alies ten Have heeft een achtergrond in management- en directiefuncties bij onder andere de Rechtbank Zwolle-Lelystad, de Belastingdienst en de Rabobank. Van 2017 tot 2022 was ze als HR-Directeur Rabobank Nederland verantwoordelijk voor het totale HR-beleid en- strategie. Ten Have is tevens lid Raad van Toezicht bij zorgorganisatie Vilente en bij het ROC Rijn IJssel.

Werkzaamheden

In deze functie focust Ten Have zich op het vertalen van de strategie in projecten, het opzetten van strategische personeelsplanning, het verder optimaliseren en digitaliseren van HR-processen en de samenwerking tussen de verschillende HR-teams. Ze volgt Marco Gramser op die zich in binnen de HR-structuur van de organisatie specialiseert als Directeur Public en Social Affairs. Ten Have heeft zin in de nieuwe uitdaging. "Dit is een prachtige mensgerichte organisatie in de zakelijke dienstverlening. Na een periode met mooie ontmoetingen en netwerkgesprekken waarin ik veel inspiratie en nieuwe inzichten heb opgedaan, kwam deze fantastische functie bij een uniek familiebedrijf op mijn pad. Op het juiste moment, met de juiste ingrediënten en met een klik vanaf het eerste gesprek."