Kostenbesparing en duurzaamheid
De drijfveren van Burgman zijn kostenbesparing en duurzaamheid. De missie is een gezonde, hygiënische en duurzame omgeving voor zoveel mogelijk mensen. “We kregen steeds meer vragen uit onze klantenkring over ecologisch schoonmaken en hierin wilden we een echte oplossing bieden”, vertelt Mathijs. “Die hebben we gevonden en zo ontstond een volledig ecologische en veilige schoonmaakmiddelenlijn.”
Het bedrijf in hygiëne- en schoonmaakproducten richt zich ook volledig op kostenbesparing voor de klant. Dit geldt voor zowel de directe als de indirecte kosten. “Door onze slimme producten gooit de klant niets meer onnodig weg. Zo geven onze handdoekrolautomaten nooit teveel papier en zijn de toiletdispensers voorzien van een continusysteem, waardoor er geen restrollen weggegooid hoeven te worden”, licht Ad Burgman toe.
Persoonlijk schoonmaakplan
Een persoonlijk schoonmaakplan op maat is volgens Burgman een belangrijk onderdeel van hun kracht. Hierbij wordt eerst gekeken naar hoe de klant te werk gaat en tegen welke problemen ze eventueel oplopen. Vervolgens wordt een schoonmaakplan opgesteld, waarbij onder meer gekeken wordt naar het aantal m2 en de manier van werken. Dit plan wordt op de klant afgestemd, ook met het oog op duurzaamheid, ergonomisch werken en kostenbesparing.
Verkeerde of onvolledige informatie op internet
Wat Burgman als storende factor in de huidige samenleving ervaart is de bulk aan informatie die op internet kan worden gevonden. En dan met name de verkeerde of onvolledige informatie. Hierdoor ziet Burgman regelmatig dat bedrijven denken te weten hoe iets moet en dat ze zelf aan de slag gaan, terwijl het in de praktijk vaak veel voordeliger, professioneler en duurzamer kan. “Dit laten we door middel van ons schoonmaakplan dan ook altijd aan de klant zien”, aldus Ad Burgman.
Weten hoe het bedrijf digitalisering in gaat zetten om klanten meer grip op hun voorraadbeheer te geven? Lees dan het volledige interview in het Partner of Choice-digimagazine >>