ArtikelManagement en organisatieIntegrated Facility Management: 8 succesfactoren Meerdere organisaties in Nederland zijn overgestapt op een Integrated Facility management -model, waarbij ze de facilitaire organisatie (inclusief...
ArtikelSchoonmaakgesponsordDagschoonmaak op kantoor past dat bij jouw bedrijf? Dagschoonmaak op kantoor? Resultaatgerichte of inspanningsgericht schoonmaak? In de whitepaper: ‘Resultaatgerichte en dagschoonmaak’...
NieuwsWerkplekVan Facility Management naar vitaliteitsmanagement <p>In de Verenigde Staten wordt al jaren geïnvesteerd in Corporate Wellness. Nederland kijkt vooralsnog de kat wat meer uit de boom, maar het kan...
WhitepaperWerkplekWat zijn de geheimen van een ideale werkplek? Wat zijn de geheimen van een ideale werkplek? Het is een favoriet onderwerp van architecten, werkgevers en facility managers. Variatie en...
ChecklistHospitalityKlantgericht telefoneren: 10 praktische tips Het eerste contact tussen de klant en een organisatie is vaak telefonisch. Hoe kan je dit gesprek natuurlijk laten verlopen én de klant het gevoel...
NieuwsManagement en organisatieProcesverbetering op de servicedesk met lean, zo doe je dat Eindgebruikers blij maken door ze snel en adequaat te helpen bij problemen en vragen. Dat is waar een servicedesk zich op richt. Om dit te bereiken...
ArtikelHospitalityGastvrijheid versnellen: zo doe je dat <p><a href="https://facto.nl/hospitality/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">Gastvrijheid</a> (of zoals we het vaak ook wel noemen:...
ArtikelHospitalityGastvrij ‘nee’ zeggen, zo doe je dat! Binnen de dienstverlening kun je niet altijd op iedere vraag ‘ja’ antwoorden. Een ‘nee’ is soms onvermijdelijk of gewoon noodzakelijk. Maar nee...
NieuwsDuurzaamheidKijken bij de buren: 3 circulaire inkoopprojecten Gluren bij de buren, daar kan je van leren. Zeker bij een onderwerp als circulair inkopen. In deze whitepaper laten we drie organisaties aan het...
NieuwsSchoonmaakEen schone omgeving levert nauwelijks (extra) beleving op. Wat dan... Uit steeds meer onderzoek blijkt dat een schone werkomgeving geen of nauwelijks (extra) beleving bij de klant oplevert. Maar welke factoren spelen...