Alles over Klanttevredenheid

Simone van Gent (rechts) en Lisa Waasdorp (Links)

De FIT-Challenge maakt FM flexibel: "Facilitair was nog nooit zo...

In een imposante hal in De Doelen in Rotterdam legden Simone van Gent en Lisa Waasdorp van de CSU Facilitaire Coalitie hun FIT-Challenge uit. Een...

Klantvriendelijk omgaan met klachten van gebouwgebruikers: zo doe je  dat

Klantvriendelijk omgaan met klachten van gebouwgebruikers: zo doe je...

Grote kans dat je in je carrière als facility manager ooit weleens te maken krijgt met een boze gebouwgebruiker. Bijvoorbeeld omdat het toiletpapier...

Erasmus MC digitaliseert de klantreis

Erasmus MC digitaliseert de klantreis

Tijdens de coronapandemie heeft ook bij het Erasmus MC het digitaal werken een vlucht genomen. "Hybride werken is bij ons gemeengoed geworden. Zo is...

Zo verbeter je de klantgerichtheid met sprintsessies

Zo verbeter je de klantgerichtheid met sprintsessies

Na een reorganisatie binnen de politie merkte de facilitaire afdeling dat door alle veranderingen de interne klant uit het oog was verloren. In 2019...

Digimagazine Facto (april, thema hospitality) verschenen

Digimagazine Facto (april, thema hospitality) verschenen

Deze week is de nieuwe editie van Facto Magazine verschenen. Deze keer wordt het magazine online gepubliceerd, als digimagazine. Het thema van de...

Ben Guitoneau en Susanne Breeman

Pilot Politiedienstencentrum: zo ontwikkel je een facilitair zintuig

Bij het facilitaire team in de eenheid Noord-Holland van het nationaal politiekorps loopt momenteel de pilot Facilitair Zintuig. Deze moet leiden tot...

Kees Blokland: 'grenzen aan het elastisch meebewegen met de klantvraag'

Kees Blokland: 'grenzen aan het elastisch meebewegen met de...

In een artikel op de website van de Code verantwoordelijk marktgedrag legt voorzitter Kees Blokland uit waarom bedrijven niet altijd direct als een...

Terugkijken: Smart Facilities op de terminal van Schiphol

Terugkijken: Smart Facilities op de terminal van Schiphol

Tijdens Facility Matters Digital Edition 2020 vertelde Marthe Doornbos, product owner op de afdeling Smart Assets & Buildings bij Schiphol, over de...

Creëer een optimale klantbeleving (speel de 7+/9+ quiz)

Creëer een optimale klantbeleving (speel de 7+/9+ quiz)

Medewerkerstevredenheid is een belangrijk onderwerp binnen organisaties. Zowel voor HR als voor FM. De facilitaire organisatie heeft veel middelen in...

<p>Integron facilitair klanttevredenheidsonderzoek</p>

Facilitair klanttevredenheidsonderzoek waar je wat aan hebt

<p><strong>De afgelopen jaren heeft klanttevredenheidsonderzoek een flinke ontwikkeling doorgemaakt. Een groot </strong><strong>aantal organisaties...