Alles over KPI

Frank van der Leest

Frank van der Leest (Dustin): 'Aan watermeloen-kpi's heb je niets'

Frank van der Leest, Manager Workplace & Facilities Benelux bij IT-partner Dustin, is een groot voorstander van dagschoonmaak. Hij wil als...

10 KPI's om te gebruiken in een schoonmaakcontract

10 KPI's om te gebruiken in een schoonmaakcontract

Wat zijn goede KPI's om te gebruiken in een schoonmaakcontract? Een overzicht .

Inge Doornbos, contractmanager Facilitaire Zaken bij Provincie Groningen, voor het Provinciehuis.

Samenwerken leverancier-opdrachtgever: 'Wees eerlijk en transparant'

Inge Doornbos van Provincie Groningen is, zoals ze het zelf noemt, 'contractmanager in hart en nieren'. Als facilitair adviseur was ze onder meer...

KPI's: wat zijn de voor- en nadelen en wat is een écht goede KPI?

KPI's: wat zijn de voor- en nadelen en wat is een écht goede KPI?

In de facilitaire branche worden KPI's (Kritieke Prestatie Indicatoren) vaak gebruikt om de prestaties van organisaties of afdelingen te analyseren....

Dit zijn de (keiharde) KPI's in cateringcontract gemeente Bergen

Dit zijn de (keiharde) KPI's in cateringcontract gemeente Bergen

Gemeente Bergen is per 1 oktober jl. overgestapt op een duurzaam en circulair cateringconcept. In het contract zijn keiharde KPI's opgenomen die...

Hoe maak je een goede KPI? (deel 4)

Hoe maak je een goede KPI? (deel 4)

In een serie van 4 artikelen besteden we aandacht aan het onderwerp KPI's. In het vierde en laatste artikel staat de vraag centraal: Hoe maak ik een...

KPI's: The good, the bad & the ugly (deel 3)

KPI's: The good, the bad & the ugly (deel 3)

In een serie van 4 artikelen besteden we aandacht aan het onderwerp KPI's. Dit keer deel 3 met als centrale: wat zijn goede en wat zijn slechte KPI's?

Wat zijn de voor- en nadelen van werken met KPI's? (deel 2) 

Wat zijn de voor- en nadelen van werken met KPI's? (deel 2)

In een serie van 4 artikelen besteden we aandacht aan het onderwerp KPI's. In deel 2 staat de vraag centraal: Wat zijn de voor- en nadelen van werken...

Wat is een KPI en waarom wordt daar graag mee gewerkt? (deel 1)

Wat is een KPI en waarom wordt daar graag mee gewerkt? (deel 1)

In de facilitaire branche worden KPI's (Kritieke Prestatie Indicatoren) met regelmaat gebruikt om de prestaties van organisaties of afdelingen te...