Alles over Service excellence

'Leesbare verhalen over klantbeleving in de praktijk' (recensie Theedozen en olifantenpaadjes)

'Leesbare verhalen over klantbeleving in de praktijk' (recensie...

Klantwaarde, klanttevredenheid en klantbeleving. Het zijn de bekende toverwoorden in vrijwel elk beleidsplan. Je zou bijna vermoeden dat het hier om...

Enbiun verandert naam in Powerplant

Enbiun verandert naam in Powerplant

enbiun heeft vandaag haar rebranding gelanceerd. De nieuwe naam Powerplant past beter bij de design studio, die zich focust op het ontwerpen van...

Service excellence model: 10 pijlers op een rij

Service excellence model: 10 pijlers op een rij

<p>Service excellence is een actueel onderwerp. Iedere (facilitair) manager en medewerker heeft wel bepaalde ideeën over hoe dit er in de praktijk...

Breed consortium start onderzoek naar patient journey

Breed consortium start onderzoek naar patient journey

Het Facilitair Bedrijf van het Martini Ziekenhuis (MZH) en het lectoraat Facility Management van de Hanzehogeschool zijn een nieuwe samenwerking...

Organisaties willen klanten meer emotioneel aan zich binden… en andere Service Excellence-trends

Organisaties willen klanten meer emotioneel aan zich binden… en...

Wat zijn de belangrijkste trends en ontwikkelingen in Service Excellence? Enige tijd geleden publiceerden Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan 4...

Customer experience verbeteren met sensoren: 3 voorbeelden

Customer experience verbeteren met sensoren: 3 voorbeelden

De customer experience verbeteren is voor veel organisatie van groot belang. Drie voorbeelden hoe sensoroplossingen de customer experience in de...

Fouten in overdracht servicedesk - back office: hoe voorkom je die?

Fouten in overdracht servicedesk - back office: hoe voorkom je die?

<span data-contrast="auto">Tijdens de overdracht van processen vanuit de servicedesk naar de verschillende backoffices ontstaan er nogal eens fouten...

Servicedesk en backoffice: 6 tips voor betere samenwerking

Servicedesk en backoffice: 6 tips voor betere samenwerking

De activiteiten van een servicedesk (frontoffice) spelen zich niet uitsluitend af binnen de grenzen van de desk maar lopen vaak door in de...

We zijn niet wakker! (blog Jack de Waard)

We zijn niet wakker! (blog Jack de Waard)

<p>In de dagelijkse praktijk kom ik geregeld mensen tegen die niet 'wakker zijn' op wat ze doen, op hun eigen gedrag. Wat ik daarmee bedoel?<br> Laat...

In 10 stappen een customer journey voor je servicedesk

In 10 stappen een customer journey voor je servicedesk

Krijg je een goed beeld van hoe de klant je dienstverlening ervaart? Hoe ontdek je welke punten jij kunt verbeteren op je servicedesk? Klinkt simpel....