Verdieping

Marcel Boltjes (rechts), Competence Manager Service Design & Hospitality bij ASML Global en Iwan de Kluys, Senior Demand Manager FM voor ASML NL.

Welcome Culture belangrijke pijler van Workplace Experience bij ASML

Bij ASML wordt veel aandacht besteed aan het creëren van een thuisgevoel als onderdeel van een optimale workplace experience. Marcel Boltjes en zijn...

Gaan we deze 19 interieurtrends terugzien in het bedrijfsrestaurant?

Gaan we deze 19 interieurtrends terugzien in het bedrijfsrestaurant?

De afgelopen jaren is de hospitalitysector meer divers, verfijnd en interessanter geworden. Succesvolle horecaconcepten worden regelmatig ook...

Alexander Bos: "Mensen moeten veel meer kunnen dan die ene taak waarvoor ze zijn ingehuurd.”

Alexander Bos: "Facilitaire dienstverleners zijn verschillende...

Alexander Bos, senior interimmanager bij BCiM Bos Consultancy & Interim Management, ziet dat bedrijven in alle sectoren zoeken naar antwoorden voor...

Margriet Sitskoorn en Antoine Defesche.

Neurowetenschapper Margriet Sitskoorn: 'Gastvrijheid gaat verder dan...

Met gastvrijheid kun je als bedrijf echt verschil maken. Het maakt dat mensen zich gehoord en gezien voelen. Neurowetenschapper Prof. Dr. Margriet...

Rising Star Ben Vorsteveld (ISS): 'Dankbaar voor de kansen die ik jong gekregen heb'

Rising Star Ben Vorsteveld (ISS): 'Dankbaar voor de kansen die ik...

Maak kennis met Rising Star Ben Vorsteveld, Key Account Manager bij ISS Facility Services. Hij heeft zijn roots in de hotellerie en is in...

Gastvrij schoonmaken: do's en don'ts

Gastvrij schoonmaken: do's en don'ts

Gastvrijheid of hospitality is een veelgehoord en belangrijk begrip in de schoonmaakbranche. Maar hoe doe je dat nu precies, gastvrij schoonmaken? En...

Nik Staakman: "Contact maken is de helft van de winst"

Nik Staakman: "Contact maken is de helft van de winst"

Hoe kijkt een hospitality-expert van buíten de branche aan tegen gastvrijheid in de schoonmaak? En wat kunnen schoonmaakbedrijven daarvan leren? We...

5 praktische tips om gastvrij schoon te maken

5 praktische tips om gastvrij schoon te maken

Hospitality wordt steeds belangrijker in de schoonmaak. Maar hoe doe je dat nu eigenlijk: gastvrij schoonmaken? We geven je vijf praktische tips om...

EW Facility Services gaat samenwerking met hospitality expert Edgar Keehnen aan

EW Facility Services gaat samenwerking met hospitality expert Edgar...

Bij EW Facility Services staat ''gastvrijheid centraal in alles wat wij doen.'' Gastvrijheid is echter geen statisch gegeven en daarom gaat het...

Innovatieve samenwerking in Flevoland rond beveiliging en hospitality

Innovatieve samenwerking in Flevoland rond beveiliging en hospitality

Kan een provincie- of gemeentehuis een open toegang creëren en tegelijkertijd de beveiliging goed op orde hebben? Dit was het vraagstuk waar de...