Circulair kantoormeubilair as-a-service, hoe werkt dat bij SDWorx?

Circulair kantoormeubilair as-a-service, hoe werkt dat bij SDWorx?

Hoe profiteert een dynamisch bedrijf als SDWorx (5.500 medewerkers, 120 kantoren in 17 Europese landen) van het circulaire as-a-service model voor kantoormeubilair dat de organisatie sinds enige tijd gebruikt?

Deze en andere vragen staan centraal is de presentatie 'Building the Future of Work' van Herman Kok, Hoofd Facilities bij SDWorx en en Douwe Dirks, CCO bij Nornorm, tijdens het Facto Congres 2021 op 23 september a.s. in Nieuwegein .

Circulair as-a-service model voor kantoormeubilair

De samenwerking tussen beide organisaties en het gebruik van het circulaire as-a-service model voor kantoormeubilair heeft er toe geleid dat  stelt SDWorx in staat om snel, flexibel en datagedreven te opereren, en daarmee de vastgoedportfolio en de kantoren toekomstbestendig te maken.

Circulaire designkeuzes en bedrijfsvoering

Kok en Dirks nemen de deelnemers mee in een inspirerend verhaal over samenwerken op basis van gedeelde waarden, over het inrichten van kantoren op een manier die zo min mogelijk afval oplevert door middel van circulaire designkeuzes en bedrijfsvoering, een manier die primair het welzijn van mensen vooropstelt en aangepast kan worden aan veranderende behoeften.

Meer informatie over Facto Congres 2021

Datum: 23 september 2021, Nieuwegein
Thema:
Nieuwe kijk op de werkplek en FM
Dagvoorzitter: 
Suzan Vink - Opstal
Keynote 1:
Werk heeft het gebouw verlaten: het belang van in verbinding blijven (door Jitske Kramer)
Keynote 2: De kracht van enthousiasme (door Rijn Vogelaar) 
Presentaties:
10*
Extra:
uitreiking JLL Winning Workplace Award 
Meer weten: Zie speciale congreswebsite

*De presentaties worden gegeven door FM-professionals van o.a:

  • ABN Amro (Hoe strategie tot uiting komt in het gebouw);
  • Vodafone Ziggo (hybride werken in de praktijk);
  • Schiphol (met technologie en data slimmer sturen op bezetting en benutting);
  • FM Haaglanden (op weg naar volledig circulaire facilitaire dienstverlening);
  • Alliander (outsoucing hard en soft services);
  • Shell Nederland (Making the future better - samenwerken met je IFM-partner);
  • Hybride werken: wat vraagt dat van mens en organisatie? (discussie-sessie met FM-vakgenoten in Wold Café-opzet).
  • De kracht van Human Based Working (case Ordina)
  • Partnerschap van vandaag als basis voor duurzame oplossing van morgen (duurzame samenwerking CSU/JDE)
  • Circulair kantoormeubilair as-a-service, hoe werkt dat bij SDWorx?

Lees ook:

>Naar volledig circulaire facilitaire dienstverlening: zo pakt FMHaaglanden dat aan
>2x ‘hoge knip’-uitbesteding op Facto Congres (23-9, Nieuwegein)
>Naar een veilige en geweldige werkomgeving, zo doet Shell (24 locaties, 300.000 m2) dat