Remko Stolk is Commercieel Directeur 2018

Remko Stolk is Commercieel Directeur 2018

Remco Stolk van Asito heeft de titel Commercieel Directeur van 2018 in de wacht gesleept. De werd tot winnaar van de verkiezing uitgeroepen tijdens het jaarlijkse Sales Event van de Sales Management Association. De jury roemde Stolk onder meer om zijn authenticiteit, succes en noemde hem down to earth en in verbinding met de werkvloer.

Uitverkiezing ook compliment voor het team

De nieuwbakken commercieel directeur van het jaar vond de uitverkiezing een compliment voor zijn team. “Ik ben erg trots. Niet alleen op mezelf, maar ook op al mijn collega’s en mijn team. Wat een overwinning.” Na een intensieve procedure met onder andere een pitch mocht Stolk zichzelf presenteren voor de vakjury tijdens de finale.

Sales is voor iedereen

Met het motto ‘Sales is voor Iedereen’ won hij zowel de publieksronde als de juryronde. Stolk is overtuigd dat elke medewerker binnen Asito bijdraagt aan de salesdoelstelling. “Dit is ongeacht functie of niveau in de organisatie. Zo zorgen onze schoonmaakkrachten voor loyale klanten die langdurig blijven en als referenties kunnen dienen in nieuwe trajecten. En draagt onze event-coördinator bij aan de kennismaking op gebied van hospitality voor nieuwe en bestaande klanten.”

Lees ook:
Integratiediner van Asito beloond met prijs
Er is meer dan alleen laagste prijs