Margriet van Zijl stapt in nieuwe functie brand & marketing director bij Vebego

Onlangs presenteerde Vebego haar nieuwe logo, samen met de aankondiging van hun vernieuwde identiteit. Die identiteit moet van alle afdelingen van Vebego echt één sterk merk maken. En daarbij hoort een nieuwe rol; die van brand & marketing director. Die rol wordt per oktober vervult door Margriet van Zijl.

Van Zijl heeft al veel internationale managementervaring in marketing, strategie en innovatie bij onder andere Nutricia, Grolsch, Auping en Bugaboo. Zij heeft daarbij een focus ontwikkeld op klantgericht denken en verduurzaming en heeft een affiniteit met familiebedrijven. Zowel die focus als haar affiniteit met familiebedrijven maken haar uitermate geschikt om de nieuwe strategie van Vebego te helpen uitrollen.

Stevige ambitie

Vebego streeft de komende jaren een forse groei na door de organisatie te versterken en stevig in de markt te zetten. De elf grote bedrijven in Nederland, België, Zwitserland en Duitsland waaruit het moederbedrijf bestaat, zullen herkend worden als één merk. Daarbij staat Vebego voor de professionaliteit van haar bijna 40 duizend medewerkers in de schoonmaak, zorg, facilitair management en groenvoorziening.