Binnen drie jaar moeten alle bedrijven die onder Vebego vallen één identiteit met één logo uitdragen. Op deze manier wil Vebego haar merk sterk in de markt zetten en zo forse groei bewerkstelligen. Aldus Ton Goedmakers, CEO van get familiebedrijf: “Met trots presenteren wij de nieuwe identiteit en stijl van Vebego. Die is eenvoudig, toegankelijk, menselijk en warm. Daarnaast versterkt de stap om naar één merk te gaan onze strategische keuze om te groeien en meer impact te maken. Dit helpt ons bij het realiseren van een krachtige positionering richting de maatschappij, de arbeidsmarkt en opdrachtgevers. Great work is waar we voor staan: voor medewerkers, klanten én hun klanten.”
Vele samenwerkingen
Yask ontstond in 2011 bij de fusie van Home at the Office en Prisma Facility Management. Van toen tot nu zijn er nog een aantal overnames geweest. Zo gingen ze in 2018 samen met zowel Kien Facility Management als Heton, is Pepijn Reijnders van Kien ondertussen algemeen directeur van Yask en vormde de facilitair dienstverlener eind vorig jaar een strategisch partnerschap met harde-FM specialist CoSource. En dat alles onder de vleugel van Vebego.