Demi Verheij: 'Door samen te werken maak je gebruik van elkaars competenties'

Demi Verheij: 'Door samen te werken maak je gebruik van elkaars competenties'

"Mijn werk is iedere dag anders." Aan het woord is Demi Verheij, Facilitair coördinator bij Vebego Facility Solutions (voorheen Yask) voor het klantaccount van de Koninklijke BAM. En dat vindt ze geweldig. In een gesprek met Facto, een zusterblad van Service Management, vertelt ze over haar visie op haar werk.

Verheij koos voor facilitair management omdat het vakgebied zo breed is. "Je kunt er alle kanten mee op. Tijdens de opleiding (Facility Management aan de Haagse Hogeschool) ben ik erachter gekomen dat het echt bij me past om te organiseren en alle randzaken in een organisatie te regelen. Wat ik heel leuk vind, is om onder de mensen te zijn en te zorgen dat de medewerkers hun werk goed kunnen doen!"

Operationele dienstverlening

De veelzijdigheid van het werk spreekt haar aan. "Ik ben verantwoordelijk voor zes panden van de BAM in regio Randstad voor de soft services. Daar zorg ik ervoor dat onder andere de schoonmaak, catering, groenvoorziening en werkplekken voldoen aan de verwachtingen van de klant. Het komt erop neer dat ik vooral bezig met de operationele dienstverlening en op de locaties het eerste aanspreekpunt ben.

Passie ligt bij gastvrijheid

Haar grootste succes tot nu toe is het afronden van haar studie. "Met mijn onderzoek Samen naar hybride dienstverlening." Haar ambitie over vijf jaar? "Ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen en kijk graag verder naar wat er nog meer kan. Mijn passie ligt bij het helpen van mensen en gastvrijheid, dus dat zal ik zeker meenemen in de komende vijf jaar."

Het hele interview lees je bij Facto