Hoe staat de schoonmaak tegenover maatschappelijk verantwoord ondernemen? Doe mee aan het MVO-onderzoek 2020

Hoe staat de schoonmaak tegenover maatschappelijk verantwoord ondernemen? Doe mee aan het MVO-onderzoek 2020

Ieder jaar maakt Service Management de balans op: hoe staat het er in de schoonmaakbranche voor op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen? Hoe belangrijk vinden schoonmaakbedrijven de zorg voor het milieu en haar medewerkers? En op welke manieren geven zij daar invulling aan? Volg Service Management op LinkedIn:

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) betekent dat een onderneming niet alleen rekening houdt met winst, maar ook met het milieu en haar werknemers. Bijvoorbeeld door het nemen van energiebesparende maatregelen, het exclusief werken met duurzame producten, het stimuleren van opleidingen of het in dienst nemen van mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt.

Deel jouw mening en ervaringen!

Wij zijn erg benieuwd naar jouw mening en ervaringen! Hoe geeft jouw (schoonmaak)bedrijf invulling aan maatschappelijk verantwoord ondernemen? En wat staat er nog op de planning voor de komende jaren? Klik hier om de vragenlijst te starten.Natuurlijk gaan wij uiterst vertrouwelijk met jouw gegevens om en worden de resultaten volledig geanonimiseerd. Alvast bedankt voor je medewerking!

Jaarlijks MVO-onderzoek

Service Management voert het MVO-onderzoek ieder jaar uit. Daardoor krijgen we ook meteen een mooi beeld van in hoeverre de mening van schoonmaakbedrijven over MVO  door de jaren heen verandert. Wordt het steeds belangrijker? Worden er meer maatregelen genomen? Of misschien juist wel minder? Of met een andere focus?

Benieuwd naar de voorgaande edities van het MVO-onderzoek?

>> Doe mee aan het MVO-onderzoek 2020 <<

Doe mee aan het MVO-onderzoek van Service Management

Jaarlijks MVO-onderzoek

Service Management voert het MVO-onderzoek ieder jaar uit. Daardoor krijgen we ook meteen een mooi beeld van in hoeverre de mening van schoonmaakbedrijven over MVO  door de jaren heen verandert. Wordt het steeds belangrijker? Worden er meer maatregelen genomen? Of misschien juist wel minder? Of met een andere focus?

Benieuwd naar de voorgaande edities van het MVO-onderzoek?

>> Doe mee aan het MVO-onderzoek 2020 <<

Doe mee aan het MVO-onderzoek van Service Management