Alles over Facility Trade Group

MVO

Facility Trade Group publiceert nieuw MVO-rapport

Wanneer je hard werkt aan maatschappelijke doelen, dan wil je die ook meten en laten zien aan de buitenwereld. Zo ook Facility Trade Group. De facilitaire groothandel publiceerde in dat kader onlangs haar nieuwste MVO-rapport, gestoken in een fris jasje.

cobot

Ontdek de toekomst van vloerreiniging met Phantas van Gausium

Het inzetten van schoonmaakrobots kan veel gemak opleveren: het maakt het werk voor schoonmakers lichter en draagt bij aan efficiënt werken. Een nieuw paradepaardje van Gausium is de Phantas, een krachtige alles-in-één vloerreinigingsoplossing. 'Ontdek de toekomst van vloerreiniging met Phantas.'

datagedreven schoonmaak

Alleskunner Cobi laat vloeren weer blinken

De vloer reinigen terwijl je zelf andere werkzaamheden uitvoert? Dat kan met de Cobi 18 van Facility Trade Group. Door de zijborstels reinigt Cobi tot aan randen. De compacte schoonmaakcobot combineert autonomie en gebruiksgemak. De datagedreven reiniging levert ook nog eens effectieve reiniging op.

Artikel

'De succesfactor voor hygiënevraagstuk: expertise en samenwerken in...

Het hygiënevraagstuk is bijzonder actueel bij (horeca)bedrijven, zo merken algemeen directeur Bas Haagen en sales-directeur Geert de Vries van Facility Trade Group. Volgens hen is een brede scoop, een integrale aanpak en samenwerken in de keten dé manier om dit aspect van de facilitaire bedrijfsvoering te tackelen "De medewerkers moeten zich fijn voelen."

Artikel

Sportfondsen kiest voor Facility Trade Group als nieuwe partner

Met ingang van 1 januari 2020 is Facility Trade Group de nieuwe partner van Sportfondsen voor de levering van sanitaire producten, schoonmaakmiddelen, -materialen en -machines op al haar locaties. Sportfondsen Nederland B.V. is met 550 locaties Nederlands grootste exploitant en dienstverlener binnen de sport-, welzijns- en recreatiebranche.Volg Service Management op LinkedIn:

Artikel

Schoonmaakgroothandel: De zaken zien er compleet anders uit

Het zijn roerige tijden in de wereld van de groothandels. Hoe springen de schoonmaakgroothandels in op deze veranderende situatie? En welke trends zien zij terug in de markt?