Nieuwe directeur voor Hospitality Group
Per 1 oktober treedt Ernst-Willem van Drumpt aan als de nieuwe directeur bij Hospitality Group. Daarmee neemt hij het stokje over van John Dommerholt, die deze functie ruim 20 jaar bekleedde.
Per 1 oktober treedt Ernst-Willem van Drumpt aan als de nieuwe directeur bij Hospitality Group. Daarmee neemt hij het stokje over van John Dommerholt, die deze functie ruim 20 jaar bekleedde.
Verwelkomd worden door een levensechte 3D-hologram futuristisch? Nee, deze technologie is gesignaleerd in een Nederlands hotel om de gastbeleving te verbeteren. Aan de hand van dit voorbeeld zetten we de lessen voor technologie en hospitality op een rij.
In een wereld waar werkgeluk, duurzaamheid en inclusie steeds belangrijker worden, nemen organisaties initiatieven die bijdragen aan deze pijlers. Zo ook Odido, dat sinds kort een vernieuwend cateringconcept introduceerde op haar locaties.
Rabobank opende onlangs het vernieuwde Rabo Cafe op het hoofdkantoor in Utrecht; een opvallende ontmoetingsplek. Caroline van den Berghe, Product Owner Hospitality Services bij Rabobank, vertelt over de achterliggende gedachte en aanpak.
Een schoon bureau, goede koffie en een fijne sfeer: de basis is op veel kantoren aanwezig. Wat als deze basis het vertrekpunt is voor een beleving die verder gaat dan functioneel? Wat als een kantoor ook uitnodigt, verrast en verbindt? Hotel Okura Amsterdam, al 26 jaar opdrachtgever van EW Facility Services, biedt samen met EW inspiratie voor een gastvrije kantooromgeving.
Het vernieuwde hoofdkantoor van DNB is eind maart officieel geopend. De openingsceremonie vond plaats in de stadstuin en er was een rondleiding door De Nieuwe Schatkamer, beide bijzondere locaties in het kantoor.
De eerste editie van Facto Magazine 2025 is verschenen. Het thema van deze uitgave is soft services.
In de wereld van Facility Management speelt hospitality een belangrijke rol. Facto heeft drie artikelen op een rij gezet die illustreren hoe je gastvrijheid op de werkvloer kan realiseren.
Maak kennis met Rising Star Chelsea Noordermeer, hospitality consultant bij Contrast. Wat voor werk doet zij, wat drijft haar en welke ambities heeft zij?
Na een ingrijpende verbouwing van meer dan vijf jaar is begin januari het gerenoveerde hoofdkantoor van De Nederlandsche Bank in gebruik genomen. Onder meer de samenwerking in het One Service Team tussen eigen medewerkers en externe dienstverleners moet zorgen voor optimale dienstverlening aan medewerkers, gasten en bezoekers. Een gesprek met Frank van Herpen, afdelingshoofd Facilitair Management.