Alles over Monique van den Heuvel

Ga zelf de werkvloer op...en 4 andere tips voor echt gastvrij gedrag

Ga zelf de werkvloer op...en 4 andere tips voor echt gastvrij gedrag

Veel organisaties zeggen dat ze hospitality belangrijk vinden. Maar dat alleen uitspreken is niet voldoende. Je moet het ook écht belangrijk maken....

Hospitality: van ambitie naar écht doen in 5 stappen 

Hospitality: van ambitie naar écht doen in 5 stappen

Veel organisaties zeggen dat ze hospitality belangrijk vinden. Maar dat alleen zeggen uitspreken is niet voldoende. Je moet het ook écht belangrijk...

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid met gepaste afstand

Gastvrijheid op anderhalve meter, is dat mogelijk? Jazeker. Ook op anderhalve meter kun je je gasten welkom heten, een fijn gevoel meegeven en...

Rotterdam The Hague Airport zet actief in op waarmaken klantbeloften

Rotterdam The Hague Airport zet actief in op waarmaken klantbeloften

'Samen met mijn team ben ik er verantwoordelijk voor dat mensen onze luchthaven bezoeken, er graag blijven én willen terugkomen.' Aan het woord is...

<p>building, INK Amsterdam MGallery</p>

Gastvrijheid bij INK Hotel, Het Concertgebouw, Hotel Doubletree en...

<span id="ember6891" class="ember-view">Wat zijn inspirerende voorbeelden op gebied van gastvrijheid? En wat hebben het INK Hotel, Het Concertgebouw,...

Volop kansen voor verbeteren hospitality-level facilitaire sector

Volop kansen voor verbeteren hospitality-level facilitaire sector

Wanneer je als bedrijf zégt dat je zo gastvrij bent, dan moeten de mensen op de werkvloer wél weten waar je het over hebt. En dat vraagt om meer...

Hospitality op Utrecht Centraal: "Het zijn de kleine dingen die het doen"

Hospitality op Utrecht Centraal: "Het zijn de kleine dingen die het...

'Even spontaan iemand aanspreken die non-verbaal een vragende houding laat zien. Of nét dat beetje extra aandacht geven aan het beantwoorden van een...

FM en Hospitality: een waardevolle combinatie voor elk bedrijf

FM en Hospitality: een waardevolle combinatie voor elk bedrijf

'Nobody cares how much you know, until they know how much you care'. Een krachtige uitspraak van Theodore Roosevelt. Als je dit principe in je werk...

Zó zorg je ervoor dat klanten razend enthousiast over jouw bedrijf praten!

Zó zorg je ervoor dat klanten razend enthousiast over jouw bedrijf...

'Wanneer je aandacht tot de kern toe afpelt, dan gaat het in basis over twee mensen: over de klant en over jezelf. En je voelt natuurlijk diréct of...

(C)Roel Dijkstra-Vlaardingen - Foto Dennis Wisse

Rotterdam / Marijke Ris / stationsmanager Rotterdam
Centraal

'Naast je taak, heb je ook een rol als gastheer of -vrouw'

Sinds september 2014 is Marijke Ris stationsmanager van Rotterdam Centraal. Een van haar speerpunten is het stimuleren van gastvrij gedrag van...