Ga zelf de werkvloer op...en 4 andere tips voor echt gastvrij gedrag
Veel organisaties zeggen dat ze hospitality belangrijk vinden. Maar dat alleen uitspreken is niet voldoende. Je moet het ook écht belangrijk maken....
Veel organisaties zeggen dat ze hospitality belangrijk vinden. Maar dat alleen uitspreken is niet voldoende. Je moet het ook écht belangrijk maken....
Veel organisaties zeggen dat ze hospitality belangrijk vinden. Maar dat alleen zeggen uitspreken is niet voldoende. Je moet het ook écht belangrijk...
Gastvrijheid op anderhalve meter, is dat mogelijk? Jazeker. Ook op anderhalve meter kun je je gasten welkom heten, een fijn gevoel meegeven en...
'Samen met mijn team ben ik er verantwoordelijk voor dat mensen onze luchthaven bezoeken, er graag blijven én willen terugkomen.' Aan het woord is...
<span id="ember6891" class="ember-view">Wat zijn inspirerende voorbeelden op gebied van gastvrijheid? En wat hebben het INK Hotel, Het Concertgebouw,...
Wanneer je als bedrijf zégt dat je zo gastvrij bent, dan moeten de mensen op de werkvloer wél weten waar je het over hebt. En dat vraagt om meer...
'Even spontaan iemand aanspreken die non-verbaal een vragende houding laat zien. Of nét dat beetje extra aandacht geven aan het beantwoorden van een...
'Nobody cares how much you know, until they know how much you care'. Een krachtige uitspraak van Theodore Roosevelt. Als je dit principe in je werk...
'Wanneer je aandacht tot de kern toe afpelt, dan gaat het in basis over twee mensen: over de klant en over jezelf. En je voelt natuurlijk diréct of...
Sinds september 2014 is Marijke Ris stationsmanager van Rotterdam Centraal. Een van haar speerpunten is het stimuleren van gastvrij gedrag van...