Alles over Servicedesk

10 eigenschappen van de front office medewerker

10 eigenschappen van de front office medewerker

Medewerkers die in de front office van een organisatie werken, kunnen de reputatie van de organisatie maken én breken. Zij nemen dus een belangrijke...

Met interdisciplinaire teams naar service excellence

Met interdisciplinaire teams naar service excellence

Optimale service bereik je niet met aparte afdelingen voor ICT, FM, HR, Finance en Legal. Omdat echte samenhang, kennisdeling en een gezamenlijk...

Procesverbetering op de servicedesk met lean, zo doe je dat

Procesverbetering op de servicedesk met lean, zo doe je dat

Eindgebruikers blij maken door ze snel en adequaat te helpen bij problemen en vragen. Dat is waar een servicedesk zich op richt. Om dit te bereiken...

Fouten in overdracht servicedesk - back office: hoe voorkom je die?

Fouten in overdracht servicedesk - back office: hoe voorkom je die?

<span data-contrast="auto">Tijdens de overdracht van processen vanuit de servicedesk naar de verschillende backoffices ontstaan er nogal eens fouten...

Servicedesk en backoffice: 6 tips voor betere samenwerking

Servicedesk en backoffice: 6 tips voor betere samenwerking

De activiteiten van een servicedesk (frontoffice) spelen zich niet uitsluitend af binnen de grenzen van de desk maar lopen vaak door in de...

We zijn niet wakker! (blog Jack de Waard)

We zijn niet wakker! (blog Jack de Waard)

<p>In de dagelijkse praktijk kom ik geregeld mensen tegen die niet 'wakker zijn' op wat ze doen, op hun eigen gedrag. Wat ik daarmee bedoel?<br> Laat...

In 10 stappen een customer journey voor je servicedesk

In 10 stappen een customer journey voor je servicedesk

Krijg je een goed beeld van hoe de klant je dienstverlening ervaart? Hoe ontdek je welke punten jij kunt verbeteren op je servicedesk? Klinkt simpel....

Haagse Hogeschool winnaar Servicedesk Award 2017

Haagse Hogeschool winnaar Servicedesk Award 2017

De Front Office van de Haagse Hogeschool is winnaar geworden van de Servicedesk Award 2017.

Programma Servicedesk Event 2017 (20-11 a.s.) bekend

Programma Servicedesk Event 2017 (20-11 a.s.) bekend

Op maandagmiddag 20 november organiseren ArrangeGroup, TOPdesk en Facto Magazine het Servicedesk Event 2017 bij Nyenrode Business Universiteit.

Servicedesk Awards 2017: dit zijn de genomineerden

Servicedesk Awards 2017: dit zijn de genomineerden

De genomineerden voor de Servicedesk Awards 2017 zijn bekend! De servicedesks van de volgende 4 organisaties gaan met elkaar de strijd aan voor de...