10 eigenschappen van de front office medewerker
Medewerkers die in de front office van een organisatie werken, kunnen de reputatie van de organisatie maken én breken. Zij nemen dus een belangrijke...
Medewerkers die in de front office van een organisatie werken, kunnen de reputatie van de organisatie maken én breken. Zij nemen dus een belangrijke...
Optimale service bereik je niet met aparte afdelingen voor ICT, FM, HR, Finance en Legal. Omdat echte samenhang, kennisdeling en een gezamenlijk...
Eindgebruikers blij maken door ze snel en adequaat te helpen bij problemen en vragen. Dat is waar een servicedesk zich op richt. Om dit te bereiken...
<span data-contrast="auto">Tijdens de overdracht van processen vanuit de servicedesk naar de verschillende backoffices ontstaan er nogal eens fouten...
De activiteiten van een servicedesk (frontoffice) spelen zich niet uitsluitend af binnen de grenzen van de desk maar lopen vaak door in de...
<p>In de dagelijkse praktijk kom ik geregeld mensen tegen die niet 'wakker zijn' op wat ze doen, op hun eigen gedrag. Wat ik daarmee bedoel?<br> Laat...
Krijg je een goed beeld van hoe de klant je dienstverlening ervaart? Hoe ontdek je welke punten jij kunt verbeteren op je servicedesk? Klinkt simpel....
De Front Office van de Haagse Hogeschool is winnaar geworden van de Servicedesk Award 2017.
Op maandagmiddag 20 november organiseren ArrangeGroup, TOPdesk en Facto Magazine het Servicedesk Event 2017 bij Nyenrode Business Universiteit.
De genomineerden voor de Servicedesk Awards 2017 zijn bekend! De servicedesks van de volgende 4 organisaties gaan met elkaar de strijd aan voor de...