Alles over Topdesk

Rising Star Mirjama Ossaili: 'Circulariteit heeft nog niet voldoende betrokkenheid'

Rising Star Mirjama Ossaili: 'Circulariteit heeft nog niet voldoende...

In deze rubriek komt jong FM-talent aan het woord over carrière, ambities en hun ervaringen tot nu toe. Deze week is Mirjama Ossaili (24) de Rising...

FM trends 2021: een slimmer FMIS zorgt voor meer verbinding

FM trends 2021: een slimmer FMIS zorgt voor meer verbinding

Technologische toepassingen dringen steeds verder door in Facility Management. Zij gaan het leven gemakkelijker maken voor gebruikers en beheerders...

(C) Roel Dijkstra Fotografie/ foto: Marc Heeman

Rotterdam, Renske van der Heide van topdesk.

Kunstmatige intelligentie in het FMIS van de toekomst

Een Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) moet eigenlijk meer over mensen gaan en niet zozeer alleen over gebouwen of middelen. Dat stelt...

FMIS, hét kanaal voor klantcontact, juist nu!

FMIS, hét kanaal voor klantcontact, juist nu!

Een goed ingericht Facility Management Information System (FMIS) en een gebruiksvriendelijk Self-Service Portal zijn in de huidige tijd, waarin veel...

Renske van der Heide: 'Ik hoop dat opleidingen inspringen op data-analyse' (in de spotlight)

Renske van der Heide: 'Ik hoop dat opleidingen inspringen op...

In deze rubriek geven professionals in het facilitaire vakgebied hun toekomstvisie op FM en delen ze verschillende ervaringen en lessons learned. Ook...

De favoriete gadget van Rising Star Maryse Mertens: de NFC sticker

De favoriete gadget van Rising Star Maryse Mertens: de NFC sticker

In deze rubriek komt jong talent aan het woord over carrière en ambities. Ditmaal aandacht voor Maryse Mertens (23) van TOPdesk.

Met interdisciplinaire teams naar service excellence

Met interdisciplinaire teams naar service excellence

Optimale service bereik je niet met aparte afdelingen voor ICT, FM, HR, Finance en Legal. Omdat echte samenhang, kennisdeling en een gezamenlijk...

FMIS Gebruikerservaring: Eddie Uittenbogaard en Caroline Bánki (SAS...

<p>Een Facility Management Informatie Systeem (<a href="https://facto.nl/fmis-voor-de-facilitair-manager/">FMIS</a>) is niet meer weg te denken in...

Facility Matters! Het digimagazine is er weer

Facility Matters! Het digimagazine is er weer

<p>21 november 2019 komen alle Young-FM professionals bij elkaar in de Woonindustrie in Nieuwegein! Jij komt toch ook? Wil je meer weten over wat je...

Customer experience verbeteren met sensoren: 3 voorbeelden

Customer experience verbeteren met sensoren: 3 voorbeelden

De customer experience verbeteren is voor veel organisatie van groot belang. Drie voorbeelden hoe sensoroplossingen de customer experience in de...