Blankers Schoon dingt mee in Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg-verkiezing

Blankers Schoon dingt mee in Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg-verkiezing

De stembussen voor de verkiezing voor de Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg staan weer open. Ook schoonmaakpartner Blankers Schoon dingt mee voor de prijs.

Het in 1966 opgerichte familiebedrijf Blankers Schoon is de facilitaire partner van veel bedrijven in Limburg en Brabant en dingt mee onder de naam Blankers Facility Familiy. Die nieuwe naam benadrukt volgens het schoonmaakbedrijf het sociale, familiaire karakter van het bedrijf. Hun missie 'Dichtbij, Deskundig en Duurzaam' is wat de Blankers familie kenmerkt: duurzame en professionele werkwijzen en -methodes en een persoonlijke aanpak in een platte organisatie met korte lijnen.

Gelijke kansen

In 2022 mocht Blankers zich al met trots de regionale winnaar grootbedrijf noemen. Dit jaar dingt de partner wederom mee voor de titel. Waarom zou iedereen op hen moeten stemmen? Dat leggen ze uit op de website van de verkiezing: "Wij geloven in gelijke kansen voor iedereen, ook voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Dat iedereen bij ons meetelt, bewijzen we met het behalen van het PSO trede 3 en het PSO 30+ certificaat. Dat kenmerkt ons sociale karakter. Mensen die normaal gesproken moeilijk aan een baan zouden komen, krijgen binnen ons bedrijf de ruimte om zich verder te ontwikkelen en te groeien."

"Naast onze uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden ondersteunen we onze mensen op het gebied van gezondheid en financiën. Wij geloven in tevreden en gelukkige medewerkers die hun werk toegewijd en met passie uitvoeren. We doen er daarom alles aan om hen hierin te faciliteren. Hierdoor zien zij hun positie op de arbeidsmarkt veranderen van kwetsbaar naar kansrijk…!.. Dát is waar wij iedere dag ons bed voor uitkomen. We zetten dan ook gezamenlijk de schouders onder ons werk en bouwen, ieder op zijn eigen unieke manier, samen aan ons prachtige, sociale bedrijf en aan een mooie, schone wereld."

Binden en boeien

Het doel van de AWvL-verkiezing is het binden, boeien en benutten van talent voor Limburg door jongeren op een eigentijdse wijze kennis te laten maken met de bedrijven en organisaties die actief zijn in Limburg. Voor de verkiezing is Limburg ingedeeld in drie regio’s en wordt er onderscheid gemaakt tussen MKB en Grootbedrijf. Begin maart wordt per regio een eerste tussenstand bekend gemaakt. Dan worden ook de regiowinnaars Noord-, Midden- en Zuid-Limburg in het zonnetje gezet. Hierna gaan de stembussen weer open voor de tweede ronde en maakt iedereen nog kans op de felbegeerde titel.

Stemmen voor de eerste ronde kan tot 24 maart via de website van de AWvL-verkiezing.

Lees ook: