CSU opnieuw nummer 1 schoonmaak in MT500

CSU opnieuw nummer 1 schoonmaak in MT500

CSU is volgens MT/Sprout opnieuw de beste schoonmaakpartner van Nederland. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Management Team (MT500), een lijst van 500 Nederlandse bedrijven met de beste reputatie in het bedrijfsleven.

De MT500 is een jaarlijks onderzoek naar de reputatie van Nederlandse bedrijven onder managers, beslissers en leidinggevenden. Het onderzoek wordt uitgevoerd middels een peer-to-peer-beoordeling. Dat houdt in dat de respondenten alleen een oordeel vellen over bedrijven uit hun eigen branche.

Medewerkers centraal

“Ons werk begint bij de medewerkers. We durven risico’s te nemen en willen leren. We handelen na 55 jaar nog steeds in de geest van oprichter Cor van der Heijden”, vertelt Esmée Ficheroux, Lid Raad van Bestuur trots. Alies ten Have, Lid Raad van Bestuur vult aan: “We willen de beste werkgever in onze sector blijven en zo goed doen voor onze 16.000 werknemers. Dat heeft ook een positief effect op onze klanten.”

Visie CSU

Op de website van Cstories vertellen Ficheroux en Ten Have verder over de visie van CSU. Onder andere het programma 'Fris in je werk', dat medewerkers ondersteunt op financieel en mentaal vlak, komt ter sprake. Maar ook investeert het schoonmaakbedrijf veel in haar personeel, opleidingen, innovaties en duurzaamheid. Ten Have: “We willen de beste werkgever in onze sector blijven en zo goed doen voor onze 16.000 werknemers. Dat heeft een positief effect op onze klanten. Samen vormen we een soort minisamenleving. Dagelijks kijken we hoe het met onze mensen gaat. Zo tonen we als grote werkgever tevens onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.”

Bron: Cstories

Lees meer:

CSU is finalist voor award Diversiteit in Bedrijf 2024  

CSU is finalist voor award Diversiteit in Bedrijf 2024

CSU is op 1 oktober een van de drie finalisten voor de award Diversiteit in Bedrijf van de Sociaal-Economische Raad (SER). De award gaat eens per twee jaar naar het meest vernieuwende, overdraagbare en effectieve initiatief voor diversiteit en inclusiviteit op de werkvloer. De andere finalisten zijn Amsterdam UMC en IKEA.

Foto: EW

Team EW for Life haalde voor de tiende keer geld op voor...

Op 31 augustus stond het team EW for Life opnieuw aan de start van het jaarlijks terugkerende sportevenement Stelvio for Life in Italië. Ze hebben dit jaar maar liefst 80.144,57 euro opgehaald voor gepersonaliseerd kankeronderzoek van het Center for Personalized Cancer Treatment (CPCT).

Novon gaat Mont Ventoux weer op voor goede doel

Novon gaat Mont Ventoux weer op voor goede doel

Begin september gaan 25 collega's van Novon Schoonmaak de Mont Ventoux beklimmen. Novon neemt dit jaar voor de vijfde keer deel aan de actie Grootverzettegenkanker.

Nieuwe campagne om leren op de werkvloer te stimuleren

Nieuwe campagne om leren op de werkvloer te stimuleren

Dertig procent van de mkb-werknemers in de handel leert veel van hun taken en collega's. Dit is gunstig voor zowel werkgevers als werknemers op de lange termijn. Tegelijkertijd zoekt een deel van de mkb-werkgevers nog naar manieren om leren te bevorderen. Om hen te ondersteunen en leren op de werkvloer te stimuleren, start het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid met de campagne 'Leren op de werkvloer levert aardig wat op'.