Mathijs Schaft over tweedehands meubilair: 'De klantwens verandert...
Mathijs Schaft, Facility Manager Corporate Office bij Heineken, merkt dat er een snel veranderende klantwens is. Er wordt verwacht dat hun nieuwe...
Mathijs Schaft, Facility Manager Corporate Office bij Heineken, merkt dat er een snel veranderende klantwens is. Er wordt verwacht dat hun nieuwe...
Sinds 15 april werken Sodexo en het Wereld Natuur Fonds samen om duurzaam en gezond eten laagdrempelig te stimuleren onder Nederlandse medewerkers....
De rol van koffie en thee op de werkvloer valt niet te onderschatten. Daarom kan je de koffiecorner maar beter zo aantrekkelijk mogelijk maken. De...
Voedselverspilling blijft een actueel probleem in organisaties. Uit recent onderzoek door Wageningen University & Research (WUR), in samenwerking met...
Om medewerkers weer vaker naar kantoor te laten komen en het gevoel van saamhorigheid te versterken heeft Heineken een omvangrijk Culture &...
Het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) wil volledig overstappen op een gezond en duurzaam assortiment. Met een aanbod van 80 procent...
Begin maart opende Fontys Hogeschool feestelijk haar drie nieuwe onderwijsgebouwen op campus Rachelsmolen in Eindhoven. De nieuwe gebouwen bieden een...
Binnen de wereld van aanbestedingen is de laatste jaren een groeiende vraag zichtbaar naar een eerlijke en transparante keten. Bedrijven zijn zich...
Duurzaamheid is en blijft een actueel en uiterst relevant thema in de hedendaagse samenleving en binnen FM. En terecht. In dat kader viel mijn oog...
Facto Magazine van maart is uitgebracht. Het thema is Soft Services.