Alles over Receptie

Receptierobots: een uitstervend ras?

Receptierobots: een uitstervend ras?

Een jaar of vijf à tien geleden waren ze opeens overal: de receptierobots. Maar de laatste tijd lijkt het stiller op dit front. Hoe staat de markt er...

Terug naar kantoor met EVA?

Terug naar kantoor met EVA?

EVA, zo heet de nieuwste frontoffice-specialist voor kantoren en andere gebouwen. "De Excellent Visitor Assistant creëert onvergetelijke momenten...

Opname Lounge in Martini Ziekenhuis: revolutionaire procesinnovatie in patiënten ontvangst

Opname Lounge in Martini Ziekenhuis: revolutionaire procesinnovatie...

Deze maand startte het Martini Ziekenhuis in Groningen met een nieuwe manier van patiënten ontvangen, namelijk in de Opname Lounge in plaats van op...

Heyday FM lanceert Hospitality-label: 5 vragen aan Petra de West

Heyday FM lanceert Hospitality-label: 5 vragen aan Petra de West

Heyday FM heeft medio mei een vernieuwd label gelanceerd onder de naam Heyday Hospitality. In de dienstverlening staat vakmanschap van de hospitality...

Tessa de Grijff: "De receptie als verlengstuk van de organisatie."

De receptie van de toekomst: de multifunctionele desk

Het kantoor wordt een ontmoetingsplek, dat is duidelijk. Volgens het laatste onderzoek van TNO willen mensen er samenwerken, ideeën uitwisselen, en...

Bezoekers ontvangen op kantoor: zo zorg je voor memorabele momenten

Bezoekers ontvangen op kantoor: zo zorg je voor memorabele momenten

Professioneel bezoekers ontvangen op kantoor is een hele kunst. Als gasten een gebouw betreden verwachten ze méér dan alleen die glimlach en goede...

Receptiediensten: zelf doen of toch uitbesteden?

Receptiediensten: zelf doen of toch uitbesteden?

Receptiediensten horen voor veel ondernemingen tot de categorie 'interne bedrijfsvoering'. Kort gezegd: eigen mensen, achter de eigen balie. Waarom...

Cindy Voorhout en Valérie Reijnen naar Hutten Hospitality Services

Cindy Voorhout en Valérie Reijnen naar Hutten Hospitality Services

Met de komst van Cindy Voorhout als Business Unit Manager en Valérie Reijnen als Sales Manager verstevigt Hutten haar business unit Hospitality...

8 verwachtingen van kantoorbezoekers

8 verwachtingen van kantoorbezoekers

Als iemand een kantoor bezoekt, heeft hij of zij bepaalde verwachtingen over de ontvangst. Wat zijn de 8 belangrijkste verwachtingen?

Hospitality: af en toe een 'crisis' hoeft niet verkeerd te zijn (blog Sander de Meester)

Hospitality: af en toe een 'crisis' hoeft niet verkeerd te zijn (blog...

<p>Was hospitality jaren geleden nog een nice-to-have, inmiddels willen of kunnen we niet meer zonder. Voor wat betreft service en dienstverlening...