Receptierobots: een uitstervend ras?
Een jaar of vijf à tien geleden waren ze opeens overal: de receptierobots. Maar de laatste tijd lijkt het stiller op dit front. Hoe staat de markt er...
Een jaar of vijf à tien geleden waren ze opeens overal: de receptierobots. Maar de laatste tijd lijkt het stiller op dit front. Hoe staat de markt er...
EVA, zo heet de nieuwste frontoffice-specialist voor kantoren en andere gebouwen. "De Excellent Visitor Assistant creëert onvergetelijke momenten...
Deze maand startte het Martini Ziekenhuis in Groningen met een nieuwe manier van patiënten ontvangen, namelijk in de Opname Lounge in plaats van op...
Heyday FM heeft medio mei een vernieuwd label gelanceerd onder de naam Heyday Hospitality. In de dienstverlening staat vakmanschap van de hospitality...
Het kantoor wordt een ontmoetingsplek, dat is duidelijk. Volgens het laatste onderzoek van TNO willen mensen er samenwerken, ideeën uitwisselen, en...
Professioneel bezoekers ontvangen op kantoor is een hele kunst. Als gasten een gebouw betreden verwachten ze méér dan alleen die glimlach en goede...
Receptiediensten horen voor veel ondernemingen tot de categorie 'interne bedrijfsvoering'. Kort gezegd: eigen mensen, achter de eigen balie. Waarom...
Met de komst van Cindy Voorhout als Business Unit Manager en Valérie Reijnen als Sales Manager verstevigt Hutten haar business unit Hospitality...
Als iemand een kantoor bezoekt, heeft hij of zij bepaalde verwachtingen over de ontvangst. Wat zijn de 8 belangrijkste verwachtingen?
<p>Was hospitality jaren geleden nog een nice-to-have, inmiddels willen of kunnen we niet meer zonder. Voor wat betreft service en dienstverlening...