De 5 best gelezen artikelen over hospitality en gastvrije schoonmaak

De 5 best gelezen artikelen over hospitality en gastvrije schoonmaak

Hospitality wordt in de schoonmaakbranche steeds belangrijker. De laatste jaren is het begrip bijna niet meer weg te denken. Ook in trendoverzichten komt de term vaak voor. Volg Service Management op LinkedIn:

Service Management publiceerde het afgelopen jaar veel artikelen over hospitality en gastvrije schoonmaak. In deze whitepaper verzamelden we de vijf best gelezen artikelen over hospitality in een mooi overzicht. Het geeft niet alleen antwoord op de vraag hoe je gastvrij schoonmaakt. Maar ook hoe je als organisatie gastvrij wordt en hoe je dit aanpakt in de huidige anderhalvemeter samenleving. Want gastvrijheid met gepaste afstand is moeilijk, maar écht niet onmogelijk.

In deze whitepaper lees je:

  1. Gastvrijheid begint intern, ook in de schoonmaak!
  2. Hospitality, thuisbrengen van aandacht
  3. Hospitality in de schoonmaak: ‘Het begint bij aandacht en betrokkenheid’
  4. Gastvrijheid met gepaste (digitale) afstand
  5. Een gastvrije schoonmaker? “Die is zichtbaar en omgevingsbewust”

Meer weten over hospitality, lees dan de overzichtspagina: Alles over hospitality: gastvrije schoonmaak

Rising Star Eline Pot, Facilitair & Hospitality adviseur bij Homestudios

Rising Star Eline Pot (BAM): 'De exacte woorden vergeten ze, maar het...

Maak kennis met Rising Star Eline Pot, Facilitair & Hospitality adviseur bij Homestudios, onderdeel van de Koninklijke BAM Groep. Wat voor werk doet zij, wat drijft haar en welke ambities heeft ze?

HEYDAY: 'Hospitality versterkt de algehele dienstverlening van een bedrijf'

HEYDAY: 'Hospitality versterkt de algehele dienstverlening van een...

Door de opkomst van hybride werken voelt het kantoor voor velen minder als een thuis. Dit is precies waar de kracht van hospitality naar voren komt. "Een goede hospitality-professional voegt niet alleen een gouden randje toe aan de ontvangst en gastbeleving, maar versterkt ook de algehele dienstverlening van een bedrijf, inclusief het aantrekken van nieuw talent", zegt Petra de West van HEYDAY Hospitality.

Tim Maathuis, Ketenmanager Gastvrijheid bij Isala Ziekenhuis

Tim Maathuis Ketenmanager Gastvrijheid bij Isala Ziekenhuis

Tim Maathuis is per 1 september 2024 gestart als Ketenmanager Gastvrijheid bij het Isala ziekenhuis. Hij verlaat hiermee zijn huidige positie als Hoofd Hospitality bij het Rode Kruis Ziekenhuis, een functie die hij drie jaar lang vervulde. Maathuis wordt opgevolgd door Sjoerd Brattinga, die beschikt over ruime ervaring in de hospitalitybranche.

HvA Jakoba Mulderhuis (JMH)

Hogeschool van Amsterdam werkt aan inclusieve rustruimtes

De Hogeschool van Amsterdam (HvA) wil werk maken van meer inclusief ruimtegebruik op haar campussen. Volgens een recent advies zijn er meer 'bezinningsruimtes' en prikkelarme ruimtes nodig om alle studenten en medewerkers een plek te geven waar zij zich thuis kunnen voelen.