Partnerberichten

Gesponsord
Gesponsord
Hospitality

Gesponsord HEYDAY: 'Hospitality versterkt de algehele dienstverlening van een...

Door de opkomst van hybride werken voelt het kantoor voor velen minder als een thuis. Dit is precies waar de kracht van hospitality naar voren komt. "Een goede hospitality-professional voegt niet alleen een gouden randje toe aan de ontvangst en gastbeleving, maar versterkt ook de algehele dienstverlening van een bedrijf, inclusief het aantrekken van nieuw talent", zegt Petra de West van HEYDAY Hospitality.

Gesponsord
Gesponsord
vluchtelingen

Gesponsord Schoonmaak in vluchtelingenopvang: flexibel en mensgericht

Gom Schoonhouden is expert in het schoonmaken van noodopvanglocaties. Met een landelijke dekking, een bewezen effectieve aanpak en een ervaren implementatieteam kan ze snel worden ingezet bij elke gemeente.

Michael Bouwens: "Het platform levert een schat aan informatie op."Gesponsord
Gesponsord
Nieuws

Gesponsord 'Een game changer voor facilitair managers'

Onlangs kondigde bouwens& de nieuwe koers van de organisatie aan, waarin synergie tussen mens en technologie centraal staat. Een hoofdrol in de aangescherpte propositie is weggelegd voor het nieuwe platform ARRIVED@. "Het is de eerste app die facilitair management, facilitaire leveranciers, medewerkers en bezoekers direct met elkaar verbindt."

Tessa de Grijff: "De receptie als verlengstuk van de organisatie."Gesponsord
Gesponsord
Nieuws

Gesponsord De receptie van de toekomst: de multifunctionele desk

Het kantoor wordt een ontmoetingsplek, dat is duidelijk. Volgens het laatste onderzoek van TNO willen mensen er samenwerken, ideeën uitwisselen, en hun sociale contacten onderhouden. COO Tessa de Grijff legt uit hoe bouwens& facility managers helpt om medewerkers en bezoekers de dienstverlening te bieden waarmee zo'n plek mogelijk wordt.   

Gesponsord
Gesponsord
Nieuws

Gesponsord Ziekenhuis OLVG: ook in coronatijd een gastvrije zorgomgeving

Sinds de uitbraak van COVID-19 hebben veel Nederlandse ziekenhuizen de uitdaging om de dagelijkse stroom patiënten, medewerkers en bezoekers te managen. OLVG in Amsterdam vroeg bouwens& daarbij te ondersteunen. Inmiddels dragen de teams van 1,5 Meter Hosts in de OLVG-vestigingen Oost en West bij aan een veilige en gastvrije zorgomgeving.

Gesponsord
Gesponsord
Nieuws

Gesponsord Bij De Knoop is optimale dienstverlening geen toeval

In het centrum van Utrecht is de voormalige Knoopkazerne getransformeerd tot Rijkskantoor en uitgebreid met een vergadercentrum voor duizend bezoekers. Een toonaangevend, gastvrij en duurzaam gebouw, waar hospitality integraal wordt benaderd en HTC Advies en Atir als onafhankelijke experts meedenken over het optimaliseren van de gastreis. Hoe ziet deze samenwerking eruit? En wat levert het op?

<p>Geluk op kantoor Inspiration Officer</p>
Artikel

Vijf factoren voor puur kantoorgeluk

<p><strong>'Customers will never love a company until the employees love it first.' </strong><strong>Misschien is het deze uitspraak die ervoor zorgt dat bedrijven een 'Chief Happiness' of 'Inspiration Officer' in de arm nemen. En dat zorgt voor nieuwsgierigheid. Want wat voor arbeidsvitaminen hebben deze geluksbezorgers voor de organisatie in petto? En&#8230; kunt u zelf ook bijdragen aan het geluk van collega's?</strong></p>

Artikel

Enthousiasme bij klant en medewerker begint bij optimaal faciliteren

<p><strong>Medewerkers die het naar hun zin hebben op hun werk, zullen dat ook uitstralen bij klanten. Die klanten </strong><strong>op hun beurt vinden het prettig om met een enthousiaste  contactpersoon te maken te hebben. Het is de </strong><strong>kern van de 'service profit chain'. </strong></p>

Artikel

In 10 stappen een customer journey voor je servicedesk

Krijg je een goed beeld van hoe de klant je dienstverlening ervaart? Hoe ontdek je welke punten jij kunt verbeteren op je servicedesk? Klinkt simpel. Maar hoe pak je dat nou aan? In dit artikel een overzicht van de 10 stappen om tot een customer journey voor de servicedesk te komen.

Artikel

Creating Hospitality: scoren op gastvrijheid

Hospitality, een begrip dat continu in beweging is. Een begrip waar ieder jaar meer lading en betekenis aan wordt gegeven. Eisen en verwachtingen van eindgebruikers nemen toe. Bij facilitair professionals bestaat daarom de wens meer grip te krijgen op hospitality. Aan welke knoppen kun je draaien om ervoor te zorgen dat gasten, bezoekers en medewerkers een positieve totaalbeleving ervaren en het beste uit zichzelf kunnen halen. Stilstaan is daarbij achteruitgang en innoveren en vernieuwen in hospitality zijn van onmisbaar belang.