Partnerberichten

HEYDAY: 'Hospitality versterkt de algehele dienstverlening van een bedrijf'

HEYDAY: 'Hospitality versterkt de algehele dienstverlening van een...

Door de opkomst van hybride werken voelt het kantoor voor velen minder als een thuis. Dit is precies waar de kracht van hospitality naar voren komt....

Schoonmaak in vluchtelingenopvang: flexibel en mensgericht

Schoonmaak in vluchtelingenopvang: flexibel en mensgericht

Gom Schoonhouden is expert in het schoonmaken van noodopvanglocaties. Met een landelijke dekking, een bewezen effectieve aanpak en een ervaren...

Michael Bouwens: "Het platform levert een schat aan informatie op."

'Een game changer voor facilitair managers'

Onlangs kondigde bouwens& de nieuwe koers van de organisatie aan, waarin synergie tussen mens en technologie centraal staat. Een hoofdrol in de...

Tessa de Grijff: "De receptie als verlengstuk van de organisatie."

De receptie van de toekomst: de multifunctionele desk

Het kantoor wordt een ontmoetingsplek, dat is duidelijk. Volgens het laatste onderzoek van TNO willen mensen er samenwerken, ideeën uitwisselen, en...

Ziekenhuis OLVG: ook in coronatijd een gastvrije zorgomgeving

Ziekenhuis OLVG: ook in coronatijd een gastvrije zorgomgeving

Sinds de uitbraak van COVID-19 hebben veel Nederlandse ziekenhuizen de uitdaging om de dagelijkse stroom patiënten, medewerkers en bezoekers te...

Bij De Knoop is optimale dienstverlening geen toeval

Bij De Knoop is optimale dienstverlening geen toeval

In het centrum van Utrecht is de voormalige Knoopkazerne getransformeerd tot Rijkskantoor en uitgebreid met een vergadercentrum voor duizend...

<p>Geluk op kantoor Inspiration Officer</p>

Vijf factoren voor puur kantoorgeluk

<p><strong>'Customers will never love a company until the employees love it first.' </strong><strong>Misschien is het deze uitspraak die ervoor zorgt...

Enthousiasme bij klant en medewerker begint bij optimaal faciliteren

Enthousiasme bij klant en medewerker begint bij optimaal faciliteren

<p><strong>Medewerkers die het naar hun zin hebben op hun werk, zullen dat ook uitstralen bij klanten. Die klanten </strong><strong>op hun beurt...

In 10 stappen een customer journey voor je servicedesk

In 10 stappen een customer journey voor je servicedesk

Krijg je een goed beeld van hoe de klant je dienstverlening ervaart? Hoe ontdek je welke punten jij kunt verbeteren op je servicedesk? Klinkt simpel....

Creating Hospitality: scoren op gastvrijheid

Creating Hospitality: scoren op gastvrijheid

Hospitality, een begrip dat continu in beweging is. Een begrip waar ieder jaar meer lading en betekenis aan wordt gegeven. Eisen en verwachtingen van...