LEES OOK: Visie grootste schoonmaakbedrijven: Asito richt zich op het maken van impact
Cliëntparticipatie
“Na de opstart starten we met optimaliseren en innoveren. Een onderdeel hiervan is de uitrol van cliëntparticipatie. Gezamenlijk bepalen we de precieze invulling, de doelen en de rol van Asito. Cliëntparticipatie draagt bij aan het geven van invulling aan een dagritme en het kunnen hervinden van regie in het leven”, schrijft de schoonmaakdienstverlener op zijn website. Binnen het cliëntparticipatieprogramma van Asito worden drie niveaus onderscheiden: zelfredzaamheid, arbeidsparticipatie en terugkeer in het arbeidsproces.
Asito laat twee inschrijvers achter zich
Volgens Asito hebben zij de aanbesteding gegund gekregen “door het verfrissende aanbod, professionaliteit tijdens de presentatie en het interview en omdat het bedrijf dicht bij de schoonmaakkrachten staat.” Hiermee kwam het schoonmaakbedrijf als beste van de drie inschrijvers uit de bus.
LEES OOK: Succesvol inschrijven op een schoonmaakaanbesteding doe je zo
Menselijk aspect belangrijk
Vestigingsmanager Paul Bos: “Het feit dat de voornaamste reden om voor Asito te kiezen het menselijke aspect is, maakt mij trots. GGZ Delfland is een organisatie die staat voor de mensen en ziet Asito hierin als de juiste samenwerkingspartner.”
Sales consultant Liesbeth van Meerkerk: “GGZ Delfland heeft aangegeven dat ze uitzien naar een langdurige samenwerking waarin we verschillende projecten samen gaan oppakken. En dat geldt natuurlijk ook voor Asito.”
Bron en afbeelding: Asito