In 2009 werd het Twitter account @schoonmaak geregistreerd, waarop nieuws over schoonmaak gedeeld wordt. Inmiddels heeft dit account ruim 3.000 trouwe volgers. Na verloop van tijd is ook er een website ontstaan waarop algemene informatie over de schoonmaak te vinden is.
Schoonmaak ondergewaardeerd
“Wij vinden dat de schoonmaak in Nederland ondergewaardeerd is en daarom hebben we besloten om de meeste bedrijven te gaan verenigen op onze nieuwe website. In de nabije toekomst zal ons platform nog verder uitgebouwd worden. We zijn als onafhankelijke partij volop in beweging om een toegevoegde waarde te leveren voor veel verschillende opdrachtgevers. We ontwikkelen op dit moment een belevingsapp en een webshop die voor iedereen toegankelijk zullen zijn. Voor zowel schoonmaakmedewerkers, professionele schoonmaakorganisaties en particulieren is er een ruime keuze aan schoonmaakmiddelen en -materialen. Deze shop zal binnenkort door een partner gehost worden.”
Lees ook
Tisser moet eerlijk schoonmaakplatform aan mkb bieden
VSR en HotSpotLab werken samen aan schoonmaakinnovatie platform
Like Service Management op Facebook